מכבי תל אביב תנעל מחר (שני ב-21:00) את העונה הסדירה של ליגת העל. רגע לפני הפלייאוף, הצהובים יארחו את מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-26 והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על ההפרש מהיריבות שעשוי לגדול:
"אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. זה משחק חשוב, אני מניח שאם ננצח נהיה הקבוצה הטובה ביותר בסיבוב השני ונוכל להתרכז בפלייאוף".

על החשיבות של הדירוג בסיום העונה הסדירה:
"אני לא חושב שאחנו צריכים לבזבז זמן על מיקומים ומה עדיף. אנחנו רוצים להיות עם הכי הרבה נקודות אפשריות. בקשר לסדר, בסוף משחקים נגד כל הקבוצות פעמיים, לא מקבלים פחות משחקים. זה כולם נגד כולם. צריכים להתרכז בעצמנו ולנצח משחקים".

לקראת פ"ת:
"אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. לא יכול להיות שקבוצה אחרת תשקיע יותר מאמץ מאיתנו, אנחנו צריכים לפחות להשתוות לכך והטוב ביותר ינצח. מבחינתם, אני יכול להבין שאולי כשאתה משחק נגד קבוצות גדולות זה נותן עוד מוטיבציה. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב השני כקבוצה הטובה ביותר, עם מספר הנקודות הרב ביותר. הכל עדיין פתוח, אין עדיין אף קבוצה שלוקחת את זה עד הסוף. לכן כולן עם מספר דומה של נקודות. אנחנו רוצים לתת הופעה כמו לפני שבועיים ולא כמו בשבוע שעבר". 

על מצבו של אצילי:
"אני לא מדבר על הסגל במסיבת העיתונאים. הוא התאמן 12 פעמים עם הקבוצה לאחר הפציעה. הוא מתחיל להיראות טוב יותר ונחליט אם הוא מוכן לשחק או לא".

על יוסי בניון:
"הרבה אנשים לא הצליחו לעצור אתו במהלך הקריירה. אני מעריץ אותו, הוא רוצה לשחק ולהילחם ואני חושב שזה טוב. הוא שיחק במכבי, אבל אלה החיים. תמיד היינו פתוחים אחד עם השני, היה לנו וייב טוב. אני בטוח שמחר הוא ינסה לעשות את הטוב ביותר שלו".

על ניק בלקמן:
"לשחקנים נוח לשחק עם ניק. הוא אוהב להחזיק בכדור וחזק מרוב הבלמים. נוח לשחק איתו וכשיש לך מצב כזה ההחלטה פשוטה. הוא גם חשוב בשיפור של הקבוצה בחודשים האחרונים וזה ברור לאנשים בקבוצה".