במסיבת עיתונאים מוקדם יותר היום (שלישי) הודיעו הבעלים מיץ' גולדהאר ג'ורדי קרוייף במשותף כי ג'ורדי יסיים את תפקידו כמאמן ויעזוב את המועדון בסיום העונה. מיץ' וג'ורדי הסבירו כי ההחלטה התקבלה במשותף ונעשתה מתוך מחשבה לטווח הארוך של המועדון שתאפשר להתחיל את החיפושים אחר מחליף באופן מידי.

מיץ' גולדהאר אמר: "ברצוני להודות באופן אישי לג'ורדי על כל המחויבות, המאמץ והמקצוענות במשך 6 השנים האחרונות. הפכנו לחברים קרובים. היינו שותפים למסע מיוחד במינו שכלל רגעים בלתי נשכחים ביניהם האליפות הראשונה, הזכייה בטרבל וההעפלה לליגת האלופות. ג'ורדי עזר להחזיר את מכבי תל אביב בחזרה למפה בישראל ובאירופה".

"כל דבר טוב חייב לבוא על סיומו בשלב מסוים. שנינו חשבנו כי סוף העונה הוא מקום טוב עבורנו לפנות לדרכים חדשות. ג'ורדי ואני נישאר בקשר והדלת תמיד תהיה פתוחה עבורו במכבי. אני מקווה שהצוות והשחקנים יעבדו קשה על מנת לוודא כי ג'ורדי יעזוב את מכבי בצורה הטובה ביותר". 

קרויף הוסיף: "אני רוצה להודות למיץ', ג'ק וכל האנשים שהיו באמצע במהלך השנים. שתמכו בי בזמנים הרעים והטובים. אני חושב שהקשר בינינו תמיד היה חזק ותומך. אני שמח מאוד שהגיעה ההזדמנות שמיץ' היה בישראל וזה היה רגע טוב להראות שהיו לנו יחסים טובים, מקצועיים ואישיים. ברור שאני צריך להודות להרבה אנשים מהמועדון שעזרו להגיע לדרך של הצלחה. אני אסיר תודה לכל האנשים שעזרו במהלך השנים האלה בטוב וברע. תמיד מאוחדים".

 

דברי גולדהאר במסיבת העיתונאים

"ג'ורדי הוא איש מסור שתמיד ראה את טובת המועדון לנגד עיניו", המשיך גולדהאר, "הסכמנו שהוא ממשיך לעשות עבודה טובה כאן אבל זה עניין של מיקסום הפוטנציאל וההזדמנויות. בכל דבר טוב יש גם סוף ואתה לא צריך לחכות עד שזה יהיה רע. שנינו בסדר עם זה. המשכנו ביחד שנים מעבר למה שחשבנו, השגנו הרבה דברים ביחד בשנים שבכדורגל נחשבות לרבות במיוחד".

על ההחלטה למנות את קרויף למאמן אמר גולדהאר: 
"בארגון יש יחסים טובים ומדברים על דברים. דיברנו על הרעיון שג'ורדי יהיה מאמן, הגענו להחלטה ש'בוא נעשה את זה למשך עונה ונראה איך זה הולך'. דיברנו על זה במהלך העונה, היה לנו בראש שזה יכול להיות ניסוי של עונה אחת". 

על האפשרות של הבאת מנהל ספורטיבי:
"נבדוק מה הכי מתאים כעת למכבי. נתחיל לחשוב האם יש מישהו שמתאים למועדון ולציפיות שלנו מהעתיד. זה יהיה תהליך שנתחיל בקרוב".

על מכבי של העונה:
"אני חושב שאנחנו הקבוצה טובה ביותר, אבל אין לנו הכי הרבה נקודות. יש הרבה משתנים, אנחנו עדיין עובדים על זה. יש משחקים שראיתם אותנו ביכולת שונה וזה משהו שעלה לנו בנקודות, אבל אנחנו עדיין במירוץ. יש עוד 27 נקודות בקופה. מצאנו דרך להפוך את זה לקשה אבל זה לא אומר שלא נהרוג את עצמנו כדי להשיג את המטרה בסופו של דבר. אנחנו צריכים להמשיך לשפר את התרבות שלנו, מוסר העבודה שלנו, המנטליות. זו האחריות של כולם, כולל שלי. אנסה לעשות כמה שיותר כדי לעזור לכך לקרות".

על עתידו במועדון:
"אני חושב לטווח ארוך. אני איש עסקים סבלני אז כל עוד אני נהנה מכך אני מתכנן להמשיך להיות הבעלים של המועדון הזה ולשפר אותו. לצערי, אני עסוק מאוד בקנדה. אני אוהב להיות פה, בדיוק סיימתי מסע בכל רחבי המדינה, ראיתי את כל הארץ הזו. יש לי מחוייבות אחרת בעסקיי האחרים שתומכים במכבי. אני מתגעגע להגעה שלי לכאן אבל אלה החיים".

על איצטדיון:
כן, אנחנו צריכים איצטדיון, זה עולה לנו לדעתי. אנחנו עובדים קשה כדי להשיג מקום ראוי למכבי לטווח ארוך. בניית איצטדיון זה פרויקט מורכב ואנחנו צריכים לעשות זאת בצורה חכמה ואנחנו נמצאים בתהליך. כשיהיה לנו משהו להודיע אני בטוח שנודיע על זה".

דברי קרויף במסיבת העיתונאים

"מכבי היא פרק חשוב בחיי. מיץ' תמיד תמך בי בטוב וברע. דיברנו על זה לאחרונה ואני חושב שזה מכובד ששנינו יושבים פה ומודיעים את זה. אני יודע איך הכדורגל עובד. שנינו הרגשנו שעדיף להגיד את זה מהר ולא להסתתר. אני חושב שחשוב עבור המועדון שיהיה לו זמן לחשוב על האנשים שהוא רוצה להביא ולקבל את ההחלטות הנכונות. אני חושב שהמסר הכי חשוב הוא שהעונה עוד לא נגמרה, אנחנו עדיין נאבקים על התואר ואני חושב שכולנו צריכים להתרכז בכך ולהביא סוף שמח לתקופה שלי ואין טוב יותר מלזכות באליפות. אין לזה שום קשר לתוצאות האחרונות, זה משהו שדיברנו עליו וניתחנו אותו. ההחלטה הזו היא משהו שדיברנו עליו הרבה זמן והרגשנו שזה הזמן המתאים עבור כולם". 

על עתידו:
מעולם לא ניסיתי לפלרטט עם מועדונים אחרים, בקרוב אהיה פנוי ואז אוכל לדבר עם מועדונים אבל כל כולי מרוכז במכבי ובהצלחה שלה העונה. אני לא אעזוב מנטלית את המועדון וכל מה שיגיע יגיע. אין לי אפילו סוכן. כרגע אני רק חושב על מכבי".

"אני אנצל את ההזדמנות כדי להגיד שהיחסים שלי עם התקשורת ידעו עליות ומורדות", הוסיף, "רק אגיד שתמיד ניסתי לפעול לטובת האינטרס של המועדון. בהתחלה הרגשתי שיש יותר מדי תקשורת במועדון. הרגשתי שצריך לנתק קצת את היחסים האלה. כל מה שעשיתי מעולם לא היה אישי אלא לטובת המועדון וחדר ההלבשה. אני חושב שזו היתה החלטה נכונה ואפשר לכבד את זה כמקצוענים. זה חלק מהמשחק".

על המשך העונה:
"אני לא חושב שתהיה לזה השפעה שלילית על העונה. הבעלים הוא איש קשוח ואם יהיו שחקנים שלא יעמדו בציפיות אז תהיה להם בעיה. אני רוצה לעזוב עם טעם טוב והדרך היחידה לעשות זאת היא לנצח". 

על ההחלטה לשמש כמאמן: 
"זה היה משהו שדיברנו עליו בעונות האחרונות. לאחרונה הרגשנו שזה הרגע הנכון לעשות וזה מה שעשינו. אני לא מתחרט על ההחלטה לשמש מאמן, הסכמנו על הצעד הזה. אם אתה לא מנסה דברים תמיד יהיו לך סימני שאלה. תמיד הייתי מאושר כאן, אהבתי כל רגע כאן ואני מקווה שזה ימשיך להיות ככה עד היום האחרון פה. מיץ' הוא ללא ספק האיש החשוב במכבי ולעבוד עבורו היה תענוג עבורי ולמדתי המון. גם בימים קשים הרגשת את התמיכה והכבוד".

על התחושות:
"זה רגע קשה ורגשי, אבל אני רואה את זה רק כהודעה. כשנסיים ותאריך העזיבה יתקרב זה יהיה יותר קשה. זה חלק מהחיים ומהספורט. ברור שאני עצוב במידה מסויימת בתוכי אבל זה צעד דרוש ואני חי איתו. תמיד אמרתי, רק כשהגעתי לישראל שמה אני רוצה לעשות הוא להוסיף לכדורגל הישראלי.

על חשיבות העונה הזו במורשת של ג'ורדי:
"אני לא חושב שהחודשיים הקרובים יקבעו הכל אבל בטח יהיה להם חלק. כשאגיע הרגע לקחת את המזוודות שלי זה בוודאי יהיה מרגש יותר ואז יקבעו אם עשיתי טוב לכדורגל הישראלי או לא".