מכבי תל אביב נפרדה בתיקו 0:0 מאכזב במשחק נגד מץס אשדוד ונאלצה לחזור עם נקודה אחת בלבד הבית רגע לפני שהעונה הסדירה מגיעה לסיומה.

עוד באתר:

בסיום המשחק הודה המאמן, ג'ורדי קרויף: "משחק המסירות שלנו לא עבד במחצית הראשונה ולא הגענו למספיק מצבים. במחצית השנייה היה לנו מאוד קשה. לא הגענו למצבים. אני חושב שהבעיה העיקרית שהייתה לנו היום היא שלא שלטנו במשחק. לא היינו מספיק יצירתיים וכשאין מספיק שחקנים יצירתיים צריך לדעת לשלוט בכדור ולא עשינו את זה". 

על איבוד נקודות לאשדוד אחרי שאיבדה לרעננה אמר:

"כל נקודה שנאבד בליגה הזו זה נחשב איבוד נקודות במאני טיים. הנקודות שאיבדנו היום שקולות לנקודות שאיבדנו במשחק הקודם נגד אשדוד. אנחנו חייבים להמשיך במרתון הזה. זה יהיה קשה. ברור שה,תוצאה הזו מאכזבת אותנו מאוד. אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה אבל אנחנו לא הצלחנו היום".

"משחקים נגד כל הקבוצות בפלייאוף פעמיים ובסופו של דבר אתה צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה"

על השינויים ביכולת משבוע לשבוע:

"קשה להסביר את זה. העובדות פשוט מדברות בעד עצמן. אנחנו איבדנו הרבה נקודות נגד יריבות שתאורטית אנחנו לא אמורים לאבד נגדן נקודות ודווקא מול יריבות קשות יותר לקחנו את הנקודות. זה בטוח קשור לאך שאנחנו פותחים את המשחק. במשחק שבוע שעבר גם האופי של השחקנים ששיחקו היה יותר לחימה. בסופו של דבר זה הרבה יותר 'לב' מ'אינטלגנציה' והיום לא יצרנו את המצבים ולכן לא ניצחנו".

על המאבק על המקום הראשון לקראת סיום העונה הסדירה:

"משחקים נגד כל הקבוצות בפלייאוף פעמיים ובסופו של דבר אתה צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה. וזה לא חכם מבחינתנו לחשוב מה יקרה בעוד שבועיים או שלושה. אנחנו חושבים על היום והיום אנחנו מאוד מאוכזבים. עכשיו נתחיל לחשוב על המשחק הבא".