מכבי תל אביב סגרה הערב (שני) את העונה הסדירה של הליגה. הצהובים השיגו ניצחון ביתי חשוב 0:2 על מכבי פ״ת שמצמק את הפער בפסגה לשתי נקודות. בסיום המשחק קשר הקבוצה, אבי ריקן, שגם הבקיע שער מרהיב סיכם את ההופעה של הקבוצה ודיבר לקראת תחילת הפלייאוף.

כשנשאל על הגול המרשים:
השער היה בטיימינג טוב לפני הירידה למחצית. היה לנו טוב לעלות למחצית השנייה ביתרון של שני שערים.

כשנשאל על השער שמזכיר את שאר השערים המיוחדים שלו:
לא באמת אכפת לי איך הכדור נכנס לשער. מצדי שיהיה פשוט, אבל ברגע שהגול מעניין ונחמד זה גם טוב לקהל. אבל מה שהכי חשוב אלה 3 הנקודות.

כשנשאל על המומנטום של היריבות לפלייאוף:
הפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי. יש 6 קבוצות איכותיות שיבואו לשחק כדורגל. יהיה מאבק טוב ומעניין. לא בטוח שמה שהיה עד היום ייתן לנו תמונה קדימה. המשחקים יהיו שונים ונצטרך לתת מעצמנו הרבה יותר. אסור לנו לפסול את הפועל חיפה שעושה עונה מדהימה. היא לא רחוקה מהשלישייה הראשונה, יש לנו כבר ביום ראשון משחק חשוב מאוד נגדם, נצטרך להתכונן בהתאם ולהציג רמת כדורגל גבוהה בשביל לנצח.

כשנשאל האם יש פיבוריטית מבין 3 הראשונות בטבלה:
אני לא חושב, גם בני יהודה וגם נתניה שכביכול לא מתמודדות על האליפות ישחקו טוב כדי להנות ובמטרה להקשות על כל הרביעייה, לכן אני לא רואה פייבוריטית כבר מעכשיו. הפלייאוף יהיה מעניין, זה כיף לכדורגל הישראלי שיש פלייאוף כזה.

כשנשאל על שיטת הפלייאוף, שדווקא נגד הקבוצות הגדולות מכבי לקחה נקודות:
מה שהיה עד היום לאו דווקא יתן קנה מידה קדימה. הפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי. אנחנו ניערך למחשחקים גדולים, אצטדיונים מלאים שהקהל שלנו כמו תמיד יבוא לתמוך.

על הכיבוש של וידאר לקראת ההמשך:
הוא נראה השבוע פנטסטי, הוא עבד מאוד קשה. תמיד אני אומר לו שכשהוא עובד קשה גם מחוץ ל-16 הכדור בסוף נכנס. כמובן שהחיבור שלו עם דסה תורם. אני שמח בשבילו ואני בטוח שהוא עוד ייתן לנו שערים, גם בפלייאוף. כולם צריכים להיות מוכנים, דרוכים ובכושר טוב.

כשנשאל על התחושות בחדר הלבשה אחרי כל ההחמצות?
התחושות היו טובות כי ניצחנו. עצם העובדה שהגענו לכלכך הרבה מצבים, פסלו לנו שני שערים והיה לנו פנדל זה מראה שכן עשינו את הדברים כמו שצריך. אם לא היינו לוקחים את הנקודות היום הייתי מאוכזב. כבשנו שני שערים, שמרנו על שער נקי, אני רואה את זה באופן חיובי.