מכבי תל אביב סגרה הערב (שני) את העונה הסדירה של ליגת העל עם ניצחון חשוב. הצהובים גברו 0:2 על מכבי פ"ת וצימקו את הפער מהפסגה לשתי נקודות, רגע לפני שהפלייאוף העליון יוצא לדרך. בסיום המשחק סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את ההופעה של קבוצתו.

כשנשאל על היכולת שהציגו היום לקראת הפלייאוף:
״אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה טובה, המחצית השנייה הייתה ככה ככה, אבל עדיין אני חושב שהיו לנו מספיק הזדמנויות להגדיל את יחס השערים שלנו. החמצנו יותר מדי מצבים וזה משהו שבהחלט עלינו לשפר בהמשך. בפלייאוף צריכים לנצל גם חצאי הזדמנויות וכרגע אנחנו מתקשים מעט עם זה. אני מרוצה מההופעה בכללי, גם מהאוהדים, אלה שהגיעו דחפו את הקבוצה קדימה. עכשיו לקראת הפלייאוף אנחנו צריכים את התמיכה המלאה שלהם כדי להחזיר את התחושה הישנה של בלומפילד. הפלייאוף מאוד צמוד ופתוח, הכל אפשרי״.

כשנשאל האם הוא מרוצה מהדרך בה הקבוצה סיימה את הליגה הסדירה:
״בסיבוב הראשון היינו פחות טובים, איבדנו יותר מדי נקודות. בסיבוב השני היינו הקבוצה הטובה ביותר. אני מקווה שזה יתן לנו את המומנטום החיובי לקראת הפלייאוף, שזה בעצם סיבוב חדש נגד יריבות חזקות שמחפשות לנצח. אני מקווה שבמאני טיים נוכל להוכיח שאנחנו כאן כדי לנצח״.

כשנשאל מה על הקבוצה לשפר לקראת הפלייאוף:
״עלינו להמשיך את דרך המשחק ששיחקנו נגד הקבוצות הגדולות. בסיבוב השני השגנו נגד היריבות הישירות שלנו המון נקודות. עלינו להמשיך במנטליות הזאת. כשאנחנו נותנים 100 אחוז יכולת ומאמץ אז גם התוצאות מגיעות. עלינו להמשיך להילחם בדרך הזאת. איבדנו נקודות בשבועות האחרונים אבל הכל פתוח, משחקים חזקים ומעניינים ואני מקווה שהסיום שלנו יהיה טוב״.