מועדון ספורט עירוני אשדודמכבי תל אביב שחר 4:0
קבוצת הנוער של המועדון הביסה במשחק החוץ את הקבוצה מאשדוד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל לנוער. הניצחון של החניכים של גיא צרפתי נמצאים כרגע במקום ה-1 בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על מכבי נתניה. כבשו לזכות הצהובים: אילון אלמוג, תומר אלטמן, ויליאם אגדה ומופלח שלאעטה. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳מועדון ספורט באר שבע "צו פיוס״ 1:6
לאחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר על ראשל״צ, קבוצת נערים ב׳ המשיכה במומנטום החיובי הפעם עם כיבוש של שישייה לרשת של הקבוצה מב״ש (מחזור 23). הצהובים עולים למקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה צומצם ל-3 נקודות. כבשו לזכות מכבי: נהוראי ביטון, תומר יעקבי, טל תורג׳מן, ניב ברקוביץ׳ (צמד) ואפיק גביש. מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, סיכם את המשחק: ״בהתחלה היה קשה למצוא את השטחים הפנויים, אך המשכנו לנסות, התנהלנו נכון דרך משחק האגפים שלנו ומשם הגיעו רוב השערים שלנו״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳מכבי יבנה "צו פיוס“ 0:7
לאחר הניצחון באמצע שבוע 1:6 על הפועל אשקלון במשחק ההשלמה של מחזור 21, קבוצת נערים ג׳ הפעם הביסה את הקבוצה מיבנה (מחזור 23). הצהובים שמרו על הביתיות וגם שמרו על המקום ה-1 בטבלה. השתתפו בחגיגה: אלעד קפלן (צמד), אוסקר גלוך (צמד), ליאל שוטה, אוהד מזרחי ואוראל אזרזר. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את המשחק: ״שוב שיחקנו מול יריבה שניסתה להתגונן, שער מוקדם פתח את המשחק והפך אותו לנוח יותר. כל מי ששיחק עשה את העבודה בצורה טובה מאוד״.

מכבי תל אביב "אילן" – מכבי ברקאי 0:8
לאחר הניצחון במחזור ההשלמה (מחזור 21) 1:2 על הפועל פ״ת, קבוצת נערים ג׳ צפון כבשה שמינייה לרשת של הקבוצה מברקאי במסגרת המחזור ה-23 בליגה. הצהובים שמרו על הביתיות (עדיין ללא הפסד בית) וגם שמרו על המקום ה-3 בטבלה. כבשו לזכות מכבי: בן לינקר (שלושער), אביב פלס (שלושער), עומר רוזיו ורני נוף. מאמן הקבוצה, אסי הבר, תיאר את המשחק: ״עשינו את הדברים בצורה טובה נגד יריבה שהתקשתה לשחק נגדנו. המשחק האיכותי של השחקנים תורגם לשערים יפים ולניצחון מרשים. המשך מצוין לנצחון באמצע השבוע במשחק ההשלמה. נצא עם חיוך לפגרת פסח, חג שמח לכולם.״