הליגות השונות ברחבי העולם יצאו לפגרה ואת מרכז הבמה יתפסו בשבוע הקרוב משחקי הנבחרות הלאומיות. 3 נציגים של מכבי ת"א זומנו לסגל נבחרת ישראל ובנוסף אליהם גם וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' הצטרפו לנבחרותיהם. זה מה שמחכה לשחקני מכבי הבינלאומיים בימים הקרובים.

נבחרת ישראל
דור פרץ, דור מיכה ואיתן טיבי הם 3 הנציגים של מכבי תל אביב שזומנו למשחק הידידות הקרוב של נבחרת ישראל נגד רומניה. המשחק ייערך ביום שבת (21:00) באיצטדיון בנתניה ומי שידריך באופן זמני את הנבחרת הוא המאמן אלון חזן.

וידאר קיארטנסון
החלוץ שלנו מקווה להיות חלק משמעותי מהמונדיאל הקרוב ובלילה שבין שישי לשבת יעלה עם נבחרת איסלנד למשחק ידידות מול מקסיקו, שגם היא תהיה בגביע העולם הקרוב. מדובר במבחן ראשון מבין שניים של האיסלנדים שביום רביעי הקרוב יפגשו למשחק ידידות נוסף עוד נבחרת שתהיה במונדיאל – פרו. שני המשחקים יתקיימו בארה"ב.

פרדראג ראיקוביץ'
הנציג השני של מכבי במונדיאל הקרוב צפוי להיות ראיקו, שבאופן קבוע נמנה על סגל נבחרת סרביה ומשמש כאחד מ-3 השוערים שלה. הנבחרת מהבלקן תפגוש ביום שישי (22:30) את מרוקו במשחק ידידות שיתקיים בטורינו שבאיטליה. ביום שלישי (21:00) הסרבים יפגשו את ניגריה במשחק ידידות שייערך בלונדון.