אחרי ההצלחה בפרוייקט אריזות לחג בראש השנה, הבוקר הושלם בפעם השנייה העונה מבצע 'פסח צהוב-כחול' ביוזמת קרן מועדון הכדורגל של מכבי תל אביבי ובשיתוף ארגון 'אחים לסמל' ועמות 'פתחון לב'. במהלך החודש האחרון נתרמו כ-60 אלף ש"ח על ידי אוהדי הקבוצה, הבוקר (ו') הגיע לשיאו הפרוייקט שכלל הרכבת אריזות מזון לחג עבור משפחות מעוטות יכולת.

בשעה 08:30 במתחם האימונים בקריית שלום הטריחו עצמם להגיע למעלה מ-100 אוהדים שהצטרפו לשחקני הקבוצה ושחקני קבוצות מחלקת הנוער ויחד עם אנשי המועדון וקרן מכבי הרכיבו את חבילות המזון שיהפכו עבור אותן המשפחות את החג למתוק יותר.

במהלך הפעילות הורכבו למעלה מ-350 אריזות מזון עם כל המצרכים הנדרשים לקיים את ערב החג והחג עצמו כהלכתו. את המארזים תרמה אחת מנותנות החסות של הצהובים – פיצה פרגו.

הקפטן שרן ייני: "תמיד כיף לעזור לנזקקים ולכל מי שצריך את העזרה שלנו. אנחנו קבוצה שנרתמת לכל פעילות חברתית שאנחנו יכולים והקרן של מכבי עושה הרבה פעילויות ובחג תמיד כיף לעזור".

על פעילות אריזת חבילות המזון הוסיף הקפטן: "באיזה שהוא מובן, לאור הפעילויות הרבות והמשתתפים עצמם נוצר כבר קשר אישי. נוצרה אחווה. זה לא מובן מאליו שבמועדון בסדר כזה גם האוהדים, גם השחקנים וגם כל עובדי המועדון יודעים לעצור את העיסוקים ולהירתם למען מטרה כזו".

מנכ"ל הקרן, ג'וש הליקמן הוסיף: "יש המון אוהדים שתרמו כ-60 אלף שקלים וביחד הצליחו ליצור כל כך הרבה חבילות מזון למשפחות נזקקות וזה מה שבאמת חשוב ללב הצהוב של מכבי תל אביב. קרן המועדון עושה כל מיני פעילויות, עם חינוך לפסגות, ילדים בסיון, חיילים בודדים ועוד אוכלוסיות שאנחנו רוצים להביא את הלב של מכבי איתם ולהפוך למשפחה גדולה של מכבי תל אביב".