מדינת ישראל חוגגת 70.

70 שנים לתקומה של מדינה, ששמה קץ לכמיהה בת אלפי השנים של העם היהודי. המדינה כולה תלבש חג השנה, אולי יותר מכל שנה אחרת, וגם מכבי תל אביב, מועדון הכדורגל הותיק והמפואר בישראל, ייקח חלק בחגיגות ה-70 למדינה.

ההיסטוריה של מכבי שזורה בהיסטוריה של ישראל עוד לפני קום המדינה, דרך שינוי צבע המדים לצהוב כאות הזדהות עם סבלם של יהודי אירופה בשואה, ועד היום, כשהמועדון דואג לייצג את המדינה ולהניף את דגל ישראל בגאון ובגאווה במפעלים האירופים.

באקט ייחודי בכדורגל הישראלי, מכבי תשוב לשחק במשחק הקרוב עם מדים שעוצבו ברוח חגיגות העצמאות, בצבעי כחול ולבן שאפיינו את הקבוצה בעשורים הראשונים.

החולצה מדגישה את הישראלי שבתוכנו, אוהדי מכבי. וכישראלים, ראינו צורך לחבר את החולצה עם עמותה שמדגישה את הערכים של המדינה מראשית ימיה, ונותנת הצצה למורכבות של החיים בישראל והייחוד שלנו כישראלים – עמותת 'לוחמים לחיים'. הארגון שהוקם על ידי עידו גל רזון עוזר ללוחמים פוסט-טראומתיים בהתמודדות הרפואית והמשפטית שלהם, ובעוד אספקטים נוספים בחיי היום יום של נפגעי ה-PTSD.

כחלק משיתוף הפעולה, המועדון יתרום עשרה שקלים מכל חולצה שתמכר לעמותת 'לוחמים לחיים', כשלפני משחק הבית הקרוב נגד בני יהודה יערוך המועדון טקס בשיתוף העמותה.

השנה, יותר מתמיד, כולנו מרגישים שלהיות מכבי תל אביב זה להיות הכי גדול, הכי יפה, הכי מצליח והכי ישראלי.