אילון אלמוג, שחקן התקפת קבוצת הנוער, מכבי ת"א 'שחר', חתם על חוזה ל-3 שנים. השחקן בן ה-19 חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב שישאיר אותו במועדון עד סוף עונת 2020/21 עם אופציה להארכה בעונה נוספת.

אלמוג, אמר לאתר הרשמי: "אני נרגש ומאושר לחתום על החוזה החדש במכבי תל אביב מועדון אליו אני משתייך מגיל 12. זה לא סוד שהחלום שלי כילד היה להגיע למכבי ת"א ולחתום על חוזה מקצועני. היום הזה הגיע אבל מבחינתי הוא רק התחלה להרבה ימים של עבודה קשה שמתחילה עכשיו להצדיק את האמון שניתן בי". 

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "כולם במועדון מאושרים שאיילון חתם על חוזה חדש במכבי. אילון המשיך בהתפתחות שלו העונה והוא משתייך לקבוצת שחקני נוער מאוד מוכשרת עליה אנחנו בונים לקראת העתיד. אני מחכה להמשיך ולראות את ההתפתחות של אילון, כשהחתימה על החוזה היא עדות למחויבות של המועדון לפיתוח דור העתיד של מכבי ת"א והכדורגל הישראלי".

אלמוג, המשחק בקבוצת הנוער ב-3 העונות האחרונות במדיה כבש 38 שערים בכל המסגרות ו-16 שערים העונה, ערך 2 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת העונה בגביע הטוטו נגד בני יהודה ובגביע המדינה נגד בני ממב"ע.

לאלמוג, המשתייך לסגל נבחרת הנוער במדיה כבש 8 שערים ב-20 הופעות, יש 20 שערים ב-44 הופעות בינ"ל במדי נבחרות הלאומיות של ישראל.