מכבי תל אביב חזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות כשגברה 0:2 על בני יהודה במשחק במסגרת המחזור ה-31 של ליגת העל. עומר אצילי ודור מיכה כבשו את השערים שהביאו לצהובים 3 נקודות ורגע אחרי הנה כמה מהמספרים מאחורי המשחק.

הרצף נגד בני יהודה
המשחק אתמול היה השביעי ברציפות בו מכבי מצליחה לשמור על שער נקי נגד בני יהודה. הפרש השערים במשחקים אלה: 0:11. 

אצילי חוזר לעניינים
למכבי היו 17 איומים על השער לעומת 8 של בני יהודה. מי שרשם מספר איומים זהה לזה של הכתומים היה עומר אצילי. הקשר איים בעצמו 8 פעמים על השער והוביל את מכבי בקטגוריה זו. אבי ריקן דורג שני עם 3 איומים.

עוד בגזרת אצילי, שני המשחקים האחרונים היו הראשונים בהם פתח אצילי מאז חזר מהפציעה, בשניהם הקשר גם הבקיע (בפנדל מול בית"ר י-ם ובבעיטה חופשית נגד בני יהודה).

בסך הכל לאצילי יש עד כה 7 שערי ליגה העונה.

 

נתוני ריצה
שחקני מכבי רצו לא מעט במהלך 90 הדקות מול החבורה של יוסי אבוקסיס. בסיום המשחק הראו מד המרחק על 107.9 ק"מ שכיסו שחקני מכבי לעומת 100 ק"מ בדיוק שכיסו שחקני היריבה.

שחקן מכבי שכיסה את המרחק הגדול ביותר היה אבי ריקן שהציג נתון מרשים של 11.7 ק"מ. במקום השני נמצא אופיר דוידזאדה עם 11.3 ק"מ.

מבחינת מהירות, ז'אן סילבן באבין היה שחקן מכבי שהגיע למהירות הגבוהה ביותר שבשיאה היתה ספרינט של 32.7 קמ"ש. גם כאן דוידזאדה תפס את המקום השני עם 32.6 קמ"ש.

אצילי כנראה הגיע רעב למשחק ונתון נוסף בו הוא הוביל את מכבי היה הריצות המהירות כשלאורך 90 הדקות הוא רשם 70 ספרינטים. ומי הגיע אל המקום השני? ניחשתם נכון – אופיר דוידזאדה. למגן השמאלי נמדדו 59 ספרינטים במשחק בו חזר כזכור להרכב הראשון של הקבוצה.