מכבי תל אביב שחרהפועל ניר רמת השרון 0:5
קבוצת הנוער של המועדון המשיכה במומנטום החיובי, הפעם נגד הקבוצה מרמת השרון במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. הניצחון משאיר את הצהובים בפסגה כשהפער מהמקום ה-2 (הפועל רעננה) נותר על 3 נקודות. כבשו לזכות מכבי: אילון אלמוג (צמד), ויליאם אגדה (צמד) ותומר אלטמן. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב עודדהפועל כפר סבאיובי" 3:5
לאחר שהבטיחו את תאור האליפות במחזור הקודם, 5 משחקים לסיום העונה, קבוצת נערים א׳ המשיכה להרשים נגד הקבוצה מכפר סבא (מחזור 26). הפער בפסגה נותר על 16 נקודות כשהצהובים עם 22 ניצחונות מ-26 משחקים. השחקנים שכבשו: שי בלחסן, בר כהן (צמד), עידו שחר ושקד נבון. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את המשחק: ״פתחנו את המשחק חזק וכבשנו שני שערים תוך דקה. המחצית השניה לא היה טובה כמו הראשונה ולמעשה הפסדנו אותה, כפר סבא הצליחו לכבוש פעמיים ואילו אנחנו פעם אחת. בסיכום הכללי אקח את פתיחת המשחק שהיא מהטובות שהיו לנו ואת הניצחון ה-22 שלנו ב-26 משחקים, הישג מכובד״.

הפועל באר שבעמכבי תל אביב אלי פוקס 4:3
נערים ב׳ גברו על הקבוצה מבאר שבע במשחק העונה. הצהובים שמרו על המקום ה-1 בטבלה והרחיקו את ב״ש מהפסגה. כעת נותרו מכבי ובית״ר ירושלים עם אותו מספר נקודות כלצהובים עדיפות בהפרש השערים. השתתפו בחגיגה: טל תורג׳מן, נהוראי ביטון, אור רויזמן וישי בוזורגי.

מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד ניתח את המשחק: ״שלטנו במשחק באופן מוחלט. הם ניסו ללחוץ אותנו אך המשכנו למצוא את הדרכים לצאת מהלחץ. רק במחצית הראשונה יצרנו 7 מצבי הבקעה טובים אך רק הבקענו שער אחד. לאחר הפסקת המחצית הבקענו במהירות את השער השני למרות שהיריבה ניסתה להקשות עלינו. המשכנו לשחק בצורה יעילה ומאורגנת התקפית והגנתית. לאחר השער ה-3 הארגון נפגע מעט ובאר שבע ניצלה זאת בשער מצמק, הגבנו מהר וכבשנו את השער הרביעי.

לאחר מכן הם ניסו הכל מבחינה התקפית מה שתרם לנו להגיע ל-4 מצבים של 1 על 1 עם השוער, לא הצלחנו לנצל זאת. ספגנו גול נוסף מפנדל מתיקול מאוחר ברחבה. לאחר מכן ספגנו שער נוסף אך ההרגשה שלנו הייתה שאנחנו שולטים במשחק. עלינו להישאר מאורגנים גם כשתוצאה נותנת תחושה שהמשחק גמור. עזרנו ליריבה לחזור למשחק בגלל הגישה שלנו, עלינו לשפר זאת. לסיכום מדובר בניצחון חשוב במיוחד נגד יריבה ישירה בצמרת. מחמאות לקבוצה, תצוגה טובה ורצון לעשות את הדברים נכון. אני שמח״.

הפועל רמת גןמכבי תל אביב אלדד 1:0
קבוצת נערים ג׳ דרום יצאה למשחק חוץ נגד הקבוצה מרמת גן במסגרת המחזור ה-27 בליגה. הצהובים השיגו ניצחון חוץ חשוב שמשאיר אותם בפסגה בפער של 5 נקודות מהמקום ה-2 כשנותרו 3 משחקים לסיום. אורי הלוי כבש את שער הניצחון. מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם: ״היה קשה מאוד לפתח את המשחק הרגיל שלנו בגלל תנאי מגרש רעים מאוד, אבל במצב כזה הרווחנו את הצד הנוסף במשחק ששייך לאופי, רצון ונחישות. זה מה שהבאנו למשחק בצורה מעוררת כבוד! עכשיו הפנים לחצי גמר הגביע ביום שלישי נגד הפועל באר שבע״.

מכבי תל אביב "אילן" – בית"ר טוברוק אורן 0:4
קבוצת נערים ג׳ צפון חזרה למסלול הניצחונות נגד הקבוצה מטוברוק במסגרת המחזור ה-27 של הליגה. הצהובים נותרו במקום ה-3 בטבלה עם 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים. כבשו לזכות מכבי: בן לינקר, אביב פלס, עומר רוזיו ותומר פרידמן. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם: ״בשונה מהשבוע שעבר השחקנים הגיעו אגרסיביים ונחושים מהדקה הראשונה. השגנו היום תוצאה מצויינת, התכוננו במדויק ליריבה, ידענו שהיתרון שלנו באגפים ולשמחתי השערים שלנו הגיעו משם בביצוע מושלם. עכשיו הפנים לחצי גמר הגביע ביום שלישי״.