מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל באר שבע השלושה 2:4
לאחר פגרה בת שבועיים, קבוצת הנוער של המועדון חזרה לכר הדשא, החניכים של גיא צרפתי גברו על הקבוצה מבאר שבע במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער. לזכות מכבי ׳שחר׳ כבשו: תומר אלטמן, ויליאם אגדה (צמד) ואילון אלמוג. הצהובים המשיכו את המומנטום החיובי בליגה וביססו את עצמם במקום ה-1 בטבלה, בעיקר לאחר המעידות של יריבותיה בצמרת. כרגע הפער מהמקום ה-2 (מכבי נתניה) עומד על 2 נקודות. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳הפועל באר שבע 1:8
לאחר הפסד הבכורה בליגה במחזור אמצע השבוע, קבוצת נערים א׳ חזרה ובגדול למסלול הניצחונות. הצהובים כבשו שמינייה לרשת של הקבוצה מבאר שבע (מחזור 24). השחקנים שכבשו לזכות מכבי: בר כהן (צמד), רווה אסייג (צמד), גיל בן שלוש, עידו שחר, שקד נבון ואסף הרשקו. הניצחון משאיר את הקבוצה במקום ה-1 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על 16 נקודות מהמקום ה-2. במחזור הבא החניכים של אליעזר בן אהרון יוכלו להבטיח את תואר האליפות, 5 מחזורים לסיום העונה. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את המשחק: ״אחרי ההפסד הראשון העונה בליגה ביום רביעי, חשוב היו לנו לראות את הקבוצה מתרוממת מהר מההפסד וממשיכה את העונה הזאת כמו שהיא. את ב"ש לא נצחנו השנה בשני משחקים וזאת נקמה ספורטיבית מתוקה. ב"ש משחקים נגדנו תמיד באותו צורה, נשארים כולם בחצי שלהם ויוצאים להתקפות מעבר. במגרש הביתי שלנו זה סיפור שונה, קשה מאוד לשחק ככה נגדנו ולא לספוג שערים. השערים שנכבשו במחצית הראשונה גמרו את המשחק מוקדם. במחצית השנייה עשינו כמה חילופים שהראו לנו שלא משנה מי משחק, הרמה נשמרת והצלחנו לכבוש עוד 4 שערים יפים מהתקפות קבוצתיות. לנו כצוות היה מהנה ומספק לראות את המוטיבציה הגבוה מדקה ראשונה ועד האחרונה. בשבת הבאה יוצאים למשחק חוץ נגד הפועל חיפה. נצחון שם וסיפור האליפות נגמר חמישה מחזורים לסיום״.

הפועל פתח תקוה ׳עמנואל אופיר׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 3:1
גם קבוצת נערים ב׳ חזרה מפגרת החג וניצחה. הצהובים גברו על הפועל פ״ת במסגרת המחזור ה-25 בליגה. החניכים של ריימונד אוטוולד המשיכו במומנטום החיובי כשהם כובשים 24 שערים ב-4 משחקים. הניצחון מעלה את הקבוצה למקום ה-1 בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף משאר יריבותיה. את כל שלושת השערים כבש טל תורג׳מן. לאחר המשחק אוטוולד סיכם: ״כבשנו כבר בדקה ה-2 במשחק, לאחר מכן יצרנו מספר מצבים אך לא השכלנו לכבוש. היה לנו קצת בעיותבמצבים מסויימים שכמעט גרמו לנו לספוג. במחצית השנייה אותו המצב, החזקנו בכדור רוב הזמן ובמקום לבעוט בזמן הנכון המשכנו להחזיק את הכדור. בכדורגל כמו בכדורגל כשאתה מחמיץ היריב ינצל את ההזדמנות, כדור ארוך שלא התמודדנו איתו טוב מבחינה הגנתית גרם לשער השיוויון. המשכנו לשחק וליצור מצבים. תנועה טובה מהאגף הימני עם כדור רוחב נהדר הביא לשער השני שלנו. בהמשך כבשנו גם את השלישי ולא נתקלנו בבעיות לאחר מכן. שמרנו את הכדור אצלנו. עשינו את הדברים מעט קשים בשביל עצמנו אבל עדיין מרוצים מהתוצאה בסיום״.

הפועל ראשון לציוןמכבי תל אביב אלדד 1:0
לאחר הניצחון במחזור אמצע השבוע, קבוצת נערים ג׳ דרום גברה על הקבוצה מראשון לציון (מחזור 25) במשחק הצמרת. הצהובים שממוקמים במקום ה-1 הגדילו את הפער בפסגה ל5 נקודות. כובש שער הניצחון היה אלעד קפלן. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״ניצחנו במשחק חוץ קשה מאוד את הפועל ראשון לציון מהמקום ה-3, הילדים שיחקו כדורגל טוב ברוב שלבי המשחק, המון מחוייבות. הגענו מוכנים למשחק, תקפנו את החולשות של היריב ושמרנו יפה מאוד על רשת נקייה. גאים מאוד בילדים״.

מכבי תל אביב "אילן" – הפועל חיפה ניר 1:5
קבוצת נערים ג׳ צפון המשיכה ביכולת הטובה. הפעם הצהובים גברו על הקבוצה מחיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגה. החניכים של אסף הבר ממוקמים במקום ה-3 בטבלה כשהם רושמים 4 ניצחונות רצופים עם 18 כיבושים. כבשו לזכות מכבי: בן לינקר, יונתן פז (צמד) ואביב פלס (צמד). מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם:״הבקענו שער יתרון ממש בתחילת המשחק, אבל היריבה שמתבססת על כדורים ארוכים הצליחה להבקיע ולאזן את התוצאה. במחצית דיברנו על הדברים עם השחקנים והם העבירו הילוך, בעשרים דקות הראשונות של המחצית השנייה והבקענו רביעיית שערים שגמרה את המשחק. נשתדל ללמוד ולגרום לחברה להעלות את האינטנסיביות מהדקה הראשונה״.