קבוצת הנוער של המועדון יצאה למשחק חוץ נגד יריבתה לצמרת, מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כהפער במהמקום השני עומד על 3 נקודות (הפועל רעננה). היריבה מנתניה הגיעה למפגש עם מאזן של 2 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים (ממוקמים במקום ה-3) מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח עם אותו הרכב בדיוק כמו בשבוע שעבר.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר עמית גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומס מופלח שלאטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית עד לדקה ה-8 בה המקומיים עלו ראשונים על לוח התוצאות. שלו סמורלו קיבל את הכדור באגף הימני, המגן הרים את הכדור למרכז הרחבה ואיאד חאג׳ נגח לפינה הרחוקה פנימה. 0:1 לנתניה.

הדקות חלפו והצהובים כחולים החלו להיכנס למשחק. בדקה ה-19, מהלך קבוצתי נהדר הביא לכדור עונשין מ-11 מטרים. המהלך החל מרגלו של אלטמן שהתקדם לרחבה והכניס כדור לאגדה, החלוץ השאיר לתומס שהחזיר לו בדאבל פס נהדר, אגדה ניסה לבעוט אך ההגנה של נתניה הכשילה אותו ברחבה והשופט קבע פנדל לזכות ת״א. אילון אלמוג ניגש לכדור ובעט לפינה הימנית, אך שוער היריבה, עמית מריג׳ן הצליח להדוף. החניכים של גיא צרפתי לא עצרו והמשיכו ללחוץ על היריבה, כעבור מספר דקות בלם הקבוצה, פאדי נג׳אר החל במהלך כשמסר באגף השמאלי לאגדה, החלוץ העביר לצד השני שם הוא מצא את שלאעטה שפרץ באגף והכניס כדור חד לרחבה אך שוב מריג׳ן קלט. בדקה ה-26 שוב מופלח פרץ באגף הימני ומסר למרכז, הפעם הוא מצא את אלטמן שממצב טוב ברחבה לא הצליח למצוא את המסגרת.  כעבור 4 דקות גם המקומיים ניסו לאיים על השער. יונס מלדה קיבל את הכדור בפינה הימנית של הרחבה ושחרר בעיטה לפינה הקרובה, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור המסוכן לקרן. 

כעבור 5 דקות שער השיוויון הגיע, תומר אלטמן הכניס כדור עומק נהדר לאגדה שחלף על פני השוער וגלגל את הכדור פנימה. מכבי משווה ל-1:1. התל אביבים המשיכו ללחוץ וממש לפני הירידה למחצית אילון אלמוג ניסה לבעוט מתוך הרחבה אך הכדור הוסט על ידי הגנת נתניה לקרן. נתניה גם הם הספיקו לאיים על השער, עיאשה ניסה מרחוק ופרץ קלט את הכדור. תוצאת המחצית נותרה 1:1.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה במצב מצוין דווקא למארחים, יונס מלדה פרץ באגף הימני והעביר כדור רוחב מדויק לחא׳ג שמול פרץ בעט למשקוף, הזדמנות מסוכנת לנתניה שכמעט ועלתה ליתרון בפתיחת המחצית השנייה.

בדקה ה-53 המהפך הגיע, שלאעטה פרץ נהדר באגף הימני והרים כדור לצד השני של הרחבה, אילון אלמוג השתלט על הכדור הסתובב על המגן לכיוון המרכז ושחרר בעיטה לפינה הרחוקה, שער נהדר לחלוץ הצעיר שרק השבוע האריך את חוזהו במועדון ל-3 השנים הבאות. 1:2 למכבי. כעבור 5 דקות נתניה איימו על השער, כדור חופשי שהורם לרחבה מצא ראש נתנייתי שנגח את הכדור סמוך למשקוף השער. בדקה ה-67 אילון אלמוג כמעט וכובש את השלישי של הקבוצה, מתפרצת מצויינת של מכבי החלה ברגליו של פרינס שמסר לשלאעטה באגף, הקיצוני העביר רוחב לאלמוג שהתנער מהמגן ובעט למסגרת אך מריג׳ן הדף את הכדור המסוכן. הדקות חלפו וקצב המשחק מעט ירד כשהצהובים ניסו להחזיק בכדור ולשמור על התוצאה. נתניה ניסו ללחוץ ולאיים על השער, אך לא הצליחו להגיע למצב מסוכן ממשי. גיא צרפתי ביצע מספר חילופים במטרה לרענן את השורות ולשמור על התוצאה.

בדקה ה-90 התל אביבים סגרו סיפור, אלטמן שוב בתפקיד המבשל הכניס כדור לאייל חן, שנכנס כמחליף והצליח להכניע את השוער. 1:3 למכבי גם בסיום.