מכבי תל אביב תנסה להשיג מחר (ראשון ב-21:00) ניצחון שני ברציפות כשתתארח אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף העליון של ליגת העל. הצהובים יגיעו לאחר הניצחון 0:2 על בני יהודה במחזור הקודם והיום (שבת) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיברו המאמן ג'ורדי קרויף והמגן אופיר דוידזאדה.

הזכרונות מהמפגש הקודם:
"השער שספגנו בסיום המשחק הקודם נגדם היה תחילת הירידה שלנו", אמר קרויף בתחילת דבריו, "הם לקחו מאיתנו 3 נקודות ושיחקו טוב. יכול להיות שהיינו צריכים לסיים את המשחק מוקדם אבל זה לא קרה. מחר זה משחק חדש. המשחקים האלה חשובים כדי לנסות להבטיח את המקום באירופה". 

על ההגעה של מיץ' גולדהאר לארץ:
"זה הפתעה עבור מי שלא ידע שהוא יגיע. לא עבור מי שלא ידע. אני לא סוכן הנסיעות שלו וצריך לשאול אותו מה הסיבה. הוא הבעלים ותמיד טוב שהוא פה. זה חודש חשוב שעשויות להתקבל בו החלטות וטוב שהוא פה. לא ממש דיברנו על התוצאות האחרונות. ברור שהפסדנו במשחקים האחרונים ונקלענו לדינמיקה רעה. אני לא חושב ששיחקנו רע או טוב בגלל שמיץ' הגיע. קבוצות כדורגל רוצות לנצח תמיד".

מכבי הפסידה את האליפות במפגשים מול הגדולות?
"אני חושב שאם תנתח את התוצאות שלנו נגד הקבוצות הטובות, כולם לקחו נקודות מכולם. אני לא חושב שהפסדנו את הליגה בגלל זה. הקבוצות בצמרת תמיד יקחו נקודות אחת מהשניה הבעיה שלנו היא הנקודות שהפסדנו מול הקבוצות שנחשבות לקטנות. זה לדעתי היה ההבדל".

איך מוצאים מוטביציה?
"לא תמיד קל להתכוונן למטרות חדשות, לוקח זמן להסתגל אבל כשאתה שחקן כדורגל מקצועני אתה לא חושב על כלום חוץ מלשחק הכי טוב שאתה יכול. המצב שמצאנו את עצמנו בו לא קל אבל אנחנו מצפים משחקנים להילחם עבור עצמם, על העתיד שלהם, יש הרבה מטרות לכולם וכקולקטיב אנחנו צריכים לצמצם עד כמה שניתן את הטעם הרע מהתקופה האחרונה. אלה משחקים שהמטרה שלנו היא להבטיח דרכם מקום באירופה, עוד לא עשינו את זה וזה המינימום בעונה שלנו שאנחנו חייבים להשיג".

דוידאדה: "מכבי צריכה להיראות טוב בכל משחק"

"ברור שאנחנו רוצים להיראות טוב ולנצח בכל משחק", אמר דוידזאדה, "מעבר לאירופה, מועדון גדול כמו מכבי חייב להיראות טוב בכל משחק ולבוא לנצח בכל משחק. אנחנו רוצים להילחם, להראות יכולת טובה ולהראות שאנחנו מכבי ת"א".

על עתידו:
"את ההחלטה אם אני ראוי או לא יחליט המועדון. אני מנסה לתת את ההכי טוב שלי על המגרש, בכל משקח ניסיתי לתת 100 אחוז. המשחקים האחרונים החזירו לי את הביטחון, אנחנו רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב ועם יכולת טובה. אין ספק שטוב לי פה, זה מועדון גדול עם תנאים טובים וגישה נכונה, אבל אני צריך לדבר על המגרש".