אחרי פגרת נבחרות וחג, מכבי תל אביב תחזור ביום שלישי אל הדשא. הצהובים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל והיום (שני) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ובה דיברו ג'ורדי קרויף ואייל גולסה.

ההשפעה על הודעת העזיבה של קרויף
"השבוע היה רגוע, השחקנים עבדו טוב אז יש יציבות כמו תמיד. מחר זה משחק חשוב מאוד, אבל כל משחק חשוב. ככה זה כבר חודשיים. אני לא חושב שצריך להסתכל על אחרים כי אם לא ננצח זה לא משנה. צריכים להתרכז בעצמנו, לנצח ולהתקדם ממשחק למשחק".

על המאבק בליגה:
"אנחנו תמיד רוצים להילחם כדי לזכות בתארים וכל עוד זה אפשרי נילחם על זה. לא זוכים בתארים עבור אנשים יחידים כמוני אלא עבור הקבוצה, המועדון. אנחנו צריכים להיות יציבים במהלך כל המשחק ולחשוב רק על ניצחון. כל השאר זה עניינים שקשורים לדברים שמחוץ למגרש". 

על התגובה של השחקנים השבוע:
"אתה מסתכל כדי לראות איך הקבוצה מגיבה. כנראה שלא איכפת לשחקנים יותר מדי כי ראיתי תגובות טובות, רעב של השחקנים, תחרות על ההרכב. אז אני מאוד מרוצה מהדרך בה התנהלנו בשבוע האחרון".

"הבעיה העיקרית שלנו היא שכשיש לנו דקות טובות אנחנו לא הורגים את המשחק. שנית, אנחנו מראים חוסר עקביות בתוך המשחק", הוסיף, "זה משהו שעלה לנו בהרבה נקודות העונה ואנחנו חייבים לשמר את היכולת במשך זמן כמה שיותר ארוך".

על נתניה:
"יש להם שחקנים מוכשרים, הם משחקים כדורלגל חיובי ומרענן. חייבים להיות דרוכים כי פעולה אחת יכולה להרוס את כל תוכנית המשחק מולם. הם משחקים כדורגל טוב ואני חושב שזו אחת הנקודות החיוביות בליגה העונה בכלל. הם משחקים בשיטה שקשה מאוד לשחק נגדה, יש להם הרבה כישרון. זו קבוצה שלמה ואנחנו מכבדים את כולה".

גולסה: "הכל ממשיך כרגיל, אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה"

מלבד קרויף, במסיבת העיתונאים דיבר גם אייל גולסה שנשאל בתחילה על התחושות לאחר ההודעה על פרידה מקרויף בסיום העונה וענה: "לנו זה לא כל כך חדש, אנחנו כל יום עם ג'ורדי ויודעים הכל. הכל ממשיך כרגיל אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה ואנחנו שחקנים מקצוענים". 

על יכולת הכיבוש שלו:
"אני חושב שאני מגיע להרבה מצבים וצריך שאחד יכנס. אני בטוח שאחרי זה יגיעו כל השאר".

על חזרה אפשרית של אצילי:
"עומר שחקן מאוד חשוב למכבי, אני חושב שכולם יודעים את זה. היתה לו פציעה לא קלה, אני לא מקבל החלטות וזה תלוי בג'ורדי".

על מאבק האליפות:
"מכבי זה מועדון שכל שנה רוצה לזכות בכל התארים, אנחנו עובדים קשה כדי להשיג את זה ואני מקווה מאוד שנעשה את זה השנה".

שחקנים מרגישים כעת שהם תחת זכוכית מגדלת?
"אנחנו מקצוענים והמטרה שלנו היא לעשות את הכי טוב בכל אימון וכל משחק, אנחנו פשוט עובדים קשה ומנסים להשיג את המטרה. כולם יודעים שיש פה שחקנים מצויינים ואני אישית מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".