מכבי נתניה שלומימכבי תל אביב שחר 3:1
קבוצת הנוער של המועדון ממשיכה לדהור, הפעם הצהובים גברו על הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי חזרו מפיגור מוקדם לניצחון חשוב שמשאיר את הקבוצה במקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום השני (הפועל רעננה) נותר על 3 נקודות. ויליאם אגדה, אילון אלמוג ואייל חן כבשו לכות מכבי שסופרת 8 משחקים ללא הפסד מתוכם 6 ניצחונות. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי נתניה יהונתןיונימכבי תל אביב עודד 5:1
לאחר שכבר הבטיחו את תואר האליפות לפני שבועיים, קבוצת נערים א׳ של המועדון גם היא גברה על נתניה במשחק החוץ (מחזור 27). הצהובים הגדילו את הפער בפסגה ל-18 נקודות ונותרו עוד 3 מחזורים לסיום העונה. הכובשים לזכות מכבי: רווה אסייג (שלושער), דוד דגו ועצמי. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את המשחק: ״הצגנו משחק מאוד איכותי ויפה לעין עם קצב גבוה ואגרסביות. נתניה כבשו בדקה הראשונה מטעות שלנו בהגנה. חזרנו למשחק ועד המחצית הפכנו את התוצאה בשערים יפים ואיכותים. בפתיחת המחצית השנייה כבשנו שער נוסף שסיים למעשה את המשחק, נתניה כבר הפסיקו להאמין ובהמשך כבשנו עוד שני שערים. אנשים שואלים על מה אתם משחקים?לקחתם אליפות כבר מאיפה המוטבציה הגבוה? ואנחנו עונים שיש לנו מטרה להפוך את העונה לנדירה. הפער עומד על 18 נק׳ ממכבי חיפה שבמקום השני. אנחנו רוצים להמשיך. יוצאים לפגרת נבחרת חוזרים לשחק ב-16.5 נגד ק"ש שהמטרה היא המשכיות ואיכות. מכאן נאחל בהצלחה לשחקני הנבחרת שיוצאים לטורניר באנגליה. 5 שחקנים שלנו בסגל הנבחרת״.

מכבי תל אביב אלי פוקס (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ של המועדון הייתה בפגרה השבוע. במחזור הבא היא תחזור לכר הדשא שתארח את הפועל אשקלון. כשנותרו 3 מחזורים לסיום העונה הקבוצה נמצאת במקום ה-1 בטבלה בזכות עדיפות בהפרש שערים על בית״ר ירושלים.

מכבי תל אביב אלדדבית"ר ירושלים גדי 4:0
קבוצת נערים ג׳ דרום נעצרה השבת נגד הקבוצה מירושלים במסגרת המחזור ה-28 בליגה. הצהובים נותרו במקום ה-1 בטבלה כשהפער צומק ל-2 נקודות. בשבוע הבא החניכים של אורי דוד יארחו את יריבתה בצמרת, הפועל ב״ש, למשחק העונה שעלול להכריע מי תהיה האלופה.

הפועל תל אביב צפוןמכבי תל אביבאילן" 4:0
לאחר שהעפילו בשבוע שעבר לגמר גביע המדינה, קבוצת נערים ג׳ צפון גברה על הפועל ת״א במשחק הדרבי המסקרן במסגרת המחזור ה-28 של הליגה. הצהובים נותרו במקום ה-3 בטבלה כשהם רושמים 6 ניצחונות ב-7 המשחקים האחרונים. כבשו בצהוב: עומר רוזיו, נאור אמדה, יונתן פז ובן לינקר. מאמן הקבוצה, אסף הבר, סיכם את המשחק: ״אחרי ההעפלה לגמר הגביע קיבלנו יריבה בהזמנה בדמות הפועל תל אביב ואין כמו דרבי כדי למנוע כל אפשרות של ירידת מתח. התחלנו את המשחק בצורה טובה מאוד ואף הבקענו שער מוקדם, בהמשך המשחק היה מעט מפוזר ובעיקר בשליטתנו, לקראת הסיום הצלחנו לממש את היתרון ולהגדיל את התוצאה בשלושה שערים נוספים״.