קבוצות מחלקת הנוער של המועדון השתתפו הערב (שני) בגמר גביע המדינה שנערך באצטדיון רמת גן. קבוצת טרום ילדים א׳ צפון נכנעה למכבי חיפה בדו קרב פנדלים וקבוצת טרום ילדים א׳ צפון נכנעה למכבי פ״ת. שתי הקבוצות הגיעו למעמד היוקרתי אך נאלצו להסתפק במקום ה-2 והמכובד. בנוסף לפני המשחקים נערכו טקסים מכובדים לכבוד שחקני עבר של הקבוצות המשתתפות. מנשה שמעונוב, רון נחמן, משה שוייצר וויקי פרץ היו הנציגים של המועדון, הם עלו עם שחקני הקבוצה וקיבלו את הכבוד הראוי להם בטקס מיוחד.

שיטת המשחק בגילאים הללו היא שהמגרש מחולק לשניים כשבכל צד משחקים 7 שחקנים ושוער. התוצאה הסופית היא שילוב בין שני המגרשים כשמשחקים 35 דק׳ בכל מחצית.

מכבי חיפה ישעיהומכבי תל אביב צפון
קבוצת טרום ילדים א׳ צפון של המועדון נכנעה למכבי חיפה בדו קרב פנדלים מהנקודה הלבנה במסגרת גמר גביע המדינה. מכבי ת״א צפון נקלעה לפיגור מוקדם אך הצליחה לחזור למשחק כשהתוצאה בסיום הזמן הסדיר הייתה 2:2. בזמן ההארכה הירוקים כבשו שער יתרון אך התל אביבים הצליחו להשוות לפני השריקה לסיום. בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים הצהובים החטיאו פעמיים לעומת החטאה אחת של חיפה מה שהקנה להם את הגביע ואת המקום ה-2 והמכובד לקבוצה מת״א.

מכבי פתח תקוהמכבי תל אביב לייבו
קבוצת ילדים ג׳ צפון (מכבי ת״א לייבו) נכנעה למכבי פ״ת 4:3. דווקא הצהובים הם אלה שעלו ליתרון מוקדם אך הקבוצה מפ״ת הצליחה להפוך את התוצאה ל-3:1, השחקנים הצעירים הראו אופי רב כשהצליחו לחזור למשחק ולהשוות את התוצאה אך פ״ת הצליחה להבקיע את שער הניצחון ממצב נייח.