מכבי תל אביב קיוותה לשוב הערב (שלישי) מהפגרה בצורה הרבה יותר טובה אבל נכנעה 4:1 למכבי נתניה במשחק חוץ באיצטדיון בנתניה. בסיום המשחק סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את המשחק.

"אני לא יכול להגיד את מה שאני באמת חושב", אמר קרויף, "אני מתנצל בפני האוהדים שתמכו בנו וליוו אותנו וציפו להרבה יותר מאיתנו. זה מאוד מאכזב, השער השני ובטח השלישי הרגו אותנו, בפלייאוף כשאתה מפספס הזדמנויות את משלם על זה. ברור שזה לא רגע קל עבורנו". 

על המשך העונה:
"יש לנו מחוייבות להילחם כל עוד יש סיכוי. יש גם משחק מחר בין ב"ש לבית"ר אבל כרגע זה לא בידיים שלנו לדבר על אליפות. אנחנו לא קבוצה שצריכה לדבר עכשיו אלא לעשות. התחלנו את הפלייאוף רע עם 0 נקודות. אנחנו סופגים יותר מדי שערים, ומחמיצים יותר מדי הזדמנויות ובכדורגל זה מוביל ל-0 נקודות".

"אפשר לחלק את המשחק לחלקים. בהתחלה האמנו בעצמנו ויצרנו מספיק מצבים, לא הבקענו ונענשנו. היינו רכים בהגנה והיה קשה לחזור מול קבוצה שמשחקת טוב עם התלהבות. המפתח עבורנו הוא להבקיע אתה שער כשיש הזדמנות, אבל זה לא קרה. זה הפסד מאכזב מאוד". 

מלבד קרויף גם ברק יצחקי דיבר בסיום המשחק: "אחרי משחק כזה אין לנו בכלל מה לדבר על אליפות. שחקנים צריכים להבין שאנחנו משחקים במכבי ת"א, אם הם לא מבינים את זה שיחשבו טוב כי ככה אי אפשר להיראות".

על השאלה האם הודעת העזיבה של קרויף השפיעה ענה: "זה אמור להעיר אותנו. כולם נמצאים תחת זכוכית מגדלת. ההפסד לא קשור להודעה. שחקני כדורגל צריכים לעלות למגרש מנותקים ממה שקורה סביבם. אין תירוצים".