פרי גיים

אחרי שבועיים פגרה הליגה חוזרת ליישורת האחרונה בהחלט. המחזור השני בפלייאוף העליון הפגיש את מכבי תל אביב עם מכבי נתניה במשחק חוץ. פער חמש הנקודות מהמוליכה בב"ש לא הותיר הרבה ברירות לשחקנים של ג'ורדי קרויף אלא לרשום ניצחון לקראת משחק העונה השלישי נגד הפועל ב"ש במחזור ה-29. 

אל הסגל שב לראשונה מזה ארבעה חודשים החלוץ, עומר אצילי, שהחלים משבר בעצם כף הרגל. מנגד הקפטן שרן ייני (פציעה) והבלם טל בן חיים (חולה) נעדרו מהמשחק.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-3 רשם קיארטנסון החמצה. הרחקת כדור של פרץ הגיעה אליו כשהוא לא בנבדל. החלוץ האיסלנדי הקפיץ מעל לעמוס, אך הכדור חמק מטר מהקורה. בדקה ה-5 דור פרץ ספג כרטיס צהוב ראשון במשחק.

ברבע השעה הראשונה מכבי המשיכה לנסות ולמצוא את הפרצה בהגנה של נתניה בעיקר מהאגפים בעוד שנתניה ניסתה לצאת למתפרצות מהירות בעזרות הכדורים הארוכים של ערן לוי.

בדקה ה-17 דיא סבע העלה את נתניה ליתרון 0:1 אחרי התקפה מצד ימין וכדור רוחב שמצא אותו בתוך הרחבה ללא כיסוי.

בדקה ה-23 בלקמן הגיע להזדמנות שכדור שהוגבה לרחבה מצא אותו מ-6 מטרים חופשים אך הוא ניסה להוריד עם הראש לבאבין שלא הגיע לכדור.

בדקה ה-28 יובל שפונגין, שמתח שריר ברגל הוחלף על ידי אופיר דוידזאדה. דקה לאחר מכן רשם קיארטנסון החמצה נוספת אחרי שהגיע לאחד על אחד עם עמוס אך נכשל בבעיטה לשער. רגע לפני השריקה למחצית רמזי ספורי סיים התקפה של נתניה בבעיטה מתוך הרחבה פנימה. הצהובים ירדו למחצית בפיגור 2:0.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך קרויף חילוף ראשון בשורות הצהובים. באבין יצא ונכנס במקומו ברק יצחקי. בדקה ה-56, דיא סבע השלים צמד אחרי שחמק מקו הנבדל ובאחד על אחד מול ראייקוביץ' לא נכשל. 3:0 מכבי נתניה.

חרף הניסיונות שלא צלחו להגיע למצבי הבקעה, בדקה ה-69 ערך קרויף את החילוף השני כשהוציא את וידאר קיארטנסון והכניס במקומו את חוסה רודריגס. בדקה ה-77 דיא סבע היה קרוב לרשום את השלישי שלו במשחק אחרי שנגח מחמישה מטרים סמוך לקורה של ראייקו.

דקה לאחר מכן מכבי זכתה בכדור עונשין מ-1 מטרים אחרי שנגיחה של יצחקי פגעה בידו של דודי תורם. יצחקי דייק מהנקודה הלבנה וצימק את התוצאה ל-1:3. בדקה האחרונה של תוספת הזמן, סבע רשם את השלישי שלו במשחק אחרי שחלף על פניו של ראייקו ומקרוב גילגל פנימה. בסיום המשחק מכבי ירדה מנוצחת 4:1.