מכבי תל אביב נכנעה הערב (שני) להפועל ב״ש 1:0 באצטדיונה הביתי. למרות הרחקה במחצית השנייה של בן ביטון, הצהובים לא הצליחו לחזור למשחק. בסיום סיכם המאמן, ג׳ורדי קרויף את המשחק.

על המשחק:
“אני חושב שבמשחקים האחרונים אנחנו לא נמצאים איפה שאנחנו אמורים להיות. אנחנו לא מאמינים בעצמנו. הגענו להרבה מצבים אך לא הצלחנו לכבוש,  באר שבע לא הייתה צריכה לעשות הרבה. נלחצנו די מהר ואז ספגנו שער. בסופו של דבר ברבע השעה האחרונה לא היה כדורגל בכלל.

״לא הצלחנו להיכנס למשחק ועשינו כל מה שמתאים לבאר שבע, בעיקר עצבים. אלה הרגשות שלנו כרגע, אנחנו מאוכזבים, אבל אנחנו צריכים להמשיך להילחם. אנחנו צריכים להיאבק על המקום באירופה. ברור ש-11 הפרש זה הרבה, אבל מבחינה מתמטית יש עוד סיכוי. אבל זה לא מה שחשוב, כרגע מה שחשוב זה שנחזור לעצמנו״.

כשנשאל על היכולת:
"לא היו סימנים שהראו על ירידה כזו ביכולת אחרי סיבוב שני מוצלח. אני לא חושב שבאר שבע ניצחה כי היא הקבוצה הטובה יותר, היא במומנטום טוב ויש לה מגרש ביתי מאוד. הם לא שיחקו טוב במחזורים האחרונים אך בכל זאת הוציאו את הנקודות. זה מה שעושה קבוצה אלופה, ניצחונות קשים מהסוג הזה. איבדנו הזדמנות גדולה היום, אבל כדורגל זה ספורט משוגע. לא אני הסיפור פה, אלא המועדון. אני פה שש שנים וזה הרבה זמן, בשנתיים או שלוש האחרונות איבדנו את המומנטום שלנו כמועדון ועכשיו זה הזמן לשנות את הדברים ולרענן. יש לנו עוד הרבה משחקים לשחק העונה ואנחנו צריכים להשיג נקודות“.