פרי גיים
מכבי תל אביב ניצבה הערב (שני) בפני אחד המשחקים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע בשנים האחרונות. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את המוליכה הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל וקיוו להחזיר את עצמם לתמונת הצמרת הגבוהה. המאמן ג'ורדי קרויף ביצע מספר שינויים ב-11 שלו כשמי שקיבלו את הקרדיט היו הבלם טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס ואלירן עטר. 

מהעבר השני, ב"ש הגיעה להתמודדות במומנטום של 4 ניצחונות רצופים. מאמנה ברק בכר החליט להחזיר להרכב הפותח שלו את הקשר מיכאל אוחנה, כאשר ביתר ההרכב של הדרומיים לא היו שינויים משמעותיים ומאור מליקסון, חנן ממן ובן שהר הובילו את החלק הקדמי. עוד לפני השריקה הראשונה ערכה מכבי טקס מרגש לשחקן העבר דרור בר נור, שזכה לתשואות מאלפי האוהדים ביציעים.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם הרבה התלהבות ובדקה ה-5 גם הגיעה להזדמנות ראשונה אחרי שעטר חתך למרכז ובעט ברגל ימין – חיימוב קלט. 3 דקות לאחר מכן גם בלקמן הגיע למצב ראשון אחרי הרמה של דוידזאדה, החלוץ נגח אך השוער הדף. השליטה של מכבי נמשכה גם בדקות הבאות ודסה (14) ועטר (15) ניסו לטווח ממרחק, אך פיספסו את המסגרת. אחרי פתיחה אמוציונאלית המשחק נרגע מעט ברבע השעה הבאה, אבל בדקה ה-30 הצהובים שוב איימו על השער עם בעיטה של גולסה שהוסטה החוצה על ידי שחקן הגנה אדום. 

4 דקות לאחר מכן ב"ש ייצרה הזדמנות ראשונה אחרי שאיינבינדר הכניס כדור עומק לאוחנה, שבעט סמוך לעמוד של ראיקוביץ'. דקה עברה וב"ש כבר מצאה את הרשת אחרי חטיפת כדור של אוחנה בחלק המגרש של מכבי, הקשר שלח את ממן שנותר חופשי מול השוער ושלח פנימה. בדקה ה-39 גולסה הגיע למצב נוסף אחרי מסירה של מיכה אך שוב בעט מעל המשקוף.

מחצית שניה
מצבים לא היו בדקות הראשונות של החצי השני אך כעבור 8 דקות ב"ש נותרה ב-10 שחקנים לאחר שבן ביטון ספג צהוב, מחה בפני השופט ומיד לאחר מכן הורחק. בעקבות השינויים קרויף רענן את השורות והכניס את אביב ריקן במקום רודריגס. בדקה ה-60 מכבי הגיעה להזדמנות אדירה אחרי שגולסה נגח מ-8 מטרים אך הדיפה של חיימוב מנעה שער בטוח. דקה לאחר מכן גם פרץ הגיע למצב לא רע אך בעט מסף הרחבה מעל השער. החילוף השני של מכבי הגיע בדקה ה-64 כשקיארטנסון נכנס במקומו של בלקמן. דקה לאחר מכן עטר ניסה להתעופף למספרת, אך פיספס את המסגרת.

הלחץ הכבד של מכבי נמשך לכל אורך המחצית השנייה ובדקה ה-75 הגיע עוד מצב אחרי שפרץ הסתנן לרחבה ונגח ממצב לא הכי קל – הכדור שלו חמק ליד העמוד. 2 דקות לאחר מכן ביצע קרויף את החילוף האחרון שלו כשיצחקי נכנס במקום באבין. מכבי לא הצליחה למצוא את הרשת גם בדקות שחלפו ובתוספת הזמן גם ברק יצחקי ספג כרטיס אדום לאחר שהרוחות בין השחקנים התלהטו. 0:1 לב"ש בסיום.