מכבי תל אביב תארח מחר (שני ב-21:00) את הפועל ב"ש למשחק מסקרן במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל. מי שהתייחס למשחק הצפוי הוא אבי ריקן שדיבר במסיבת העיתונאים.

"רצינו להגיע בסיטואציה נוחה יותר. פחות חשוב מה יקרה אחרי המשחק אלא להגיע למשחק ולעשות את הדברים כמו שצריך", אמר "היינו בסיבוב שני טוב וזה קצת התפקשש לנו בשני המשחקים האחרונים. נצטרך להיראות אחרת מחר, זה בטוח".

יש עדיין רצון ואמונה:
"כמובן שיש רצון ואמונה אבל צריך להביא את זה למגרש. היה לנו את זה שני המשחקים האחרונים אבל לא הצלחנו לנצח. אנחנו צריכים לנצח משחקים, גם אם זה בא על חשבון יכולת. היריבות שלנו עשו את זה. אנחנו כבר לא מסתכלים רחוק מדי, לעשות את מה שצריך ואחרי המשחק נראה לאן מועדות פנינו". 

הקבוצה השנה פחות טובה?
"עובדתית בשנתיים האחרונות לא לקחנו אליפות אז זה לא בא לידי ביטוי בתואר. אני לא חושב שהקבוצה הזו פחות טובה. היא נבנתה שונה, יש שחקנים טובים והשנה עברנו הרבה דברים ביחד. זו עונה ארוכה, עם אירופה אבל בואו לא נסכם דברים – יש עוד הרבה דברים לעשות העונה, אנחנו מסתכלים על מחר בשיא הדריכות".

הלחץ מקשה?
"אפשר לראות שאחרי מעידות הצלחנו לקום על הרגליים ופה נמדדים, אחרי אכזבות שחקנים צריכים לקחת על עצמם יותר. להגיע אחרי האכזבה אבל לשחק בשביל מועדון גדול ולייצג את האוהדים. ראינו איך הם דחפו אותנו גם במשחקים האחרונים".

לקראת העונה הבאה:
"אנחנו תמיד במבחן. מבחן מול אנשים שמצפים מאיתנו, בעלים, קהל. כל שחקן צריך להכניס לעצמו לראש שבוחנים אותו. יש פה אנשים שצריכים להבין שהמועדון הזה הוא מועדון חזק וצריך להתקיים ולעמוד על הרגליים. אני בטוח שרובנו אם לא כולנו מבינים את המשמעות. נצטרך להראות את זה יותר מאשר בשני המשחקים האחרונים, זה בטוח".