חואן טוריחו יעזוב את המועדון בסיום העונה לאחר 5 עונות כמאמן הכושר הראשי של מכבי תל אביב.

הספרדי בן ה-49 שהיה מאמן הכושר של ולנסיה והצטרף למכבי ת"א ב-2012, היה דמות משמעותית בשינוי ובמהפך שעבר המועדון. טוריחו, סייע רבות בהצעדת הקבוצה לשתי זכיות בתואר האליפות, גביע המדינה, 2 גביעי טוטו יחד עם העפלה לליגת האלופות ו-2 הופעות בשלב הבתים של האירופה ליג.

צפו בראיון הפרידה עם טוריחו:

טוריחו, אמר לאתר הרשמי: "זו היתה אחת ההחלטות הקשות ביותר שקיבלתי. אחרי שראיתי את הדרך אותה עשה המועדון אני חושב שעברנו כברת דרך יפה. עכשיו הגיע הזמן לעזוב ולתת למועדון את האפשרות להביא אנשים שיכניסו דם חדש והרבה מוטיבציה. יש כמה רגעים שלא אשכח. הראשון שבהם הוא משחק הדרבי הראשון בגביע הטוטו כשניצחנו את הפועל ת"א. אמרתי לעצמי: 'וואו', השחקנים כל כך מתרגשים מזה שניצחנו את הפועל ת"א. בסיום אמרתי לכולם 'חברים מה אתם עושים? הליגה נגמרת רק בסוף חודש מאי'. כולם שאלו אותי למה אני מתכוון. 'אנחנו ניצחנו את הדרבי'. עניתי להם שלא ממש אכפת לי ושאני רוצה לנצח את הדרבי כמו כל משחק אבל לחגוג בסוף חודש מאי את האליפות. 

רגע גדול נוסף עבורי היה השער השני של ערן זהבי נגד פ.צ באזל ב-באזל. קיבלנו את הביטחון לומר לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה ולהיות בליגת האלופות. אני הייתי עם ולנסיה כמה פעמים בליגת האלופות אבל הפעם הזו עם מכבי הייתה משהו מיוחד בשבילי. קשה מאוד למצוא אנשים עם האופי שיש לאנשים בישראל. אתה יכול למצוא כאן הרבה אנשים קשוחים, אבל גם כאלו שפורסים את הידיים ואומרים לך: 'חואן בוא לפה. אנחנו נעבוד ביחד ונלמד ביחד'. אני מרגיש כאן כמו בבית. ברצוני להודות למיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס שמינו אותי לתפקיד. אני זוכר את השיחה הראשונה עם ג'ורדי כשביקש ממני לבוא לעבוד כאן. הוא למעשה נתן לי את הדחיפה האחרונה לבוא ולעבוד במכבי. אני יכול רק להודות לו על כך. אני רוצה לומר תודה לכל מי שעבד איתי. בראש ובראשונה לצוות. לאנשים במשרדים. כל מי שעבד במועדון ובמיוחד לאוהדים שריגשו אותי בכל משחק".

המאמן ג'ורדי קרויף, הוסיף: "זה עצוב לראות את חואן עוזב את מכבי ת"א אבל אני מבין את הסיבות והמניעים שלו. חואן היה דמות מרכזית ומשמעותית בשינוי שעברה מכבי ת"א למועדון כדורגל מקצועני מהרמה הגבוהה ביותר. בנימה אישית ברצוני להודות לו על הנאמנות והמסירות כלפי המועדון וכלפי ולאחל לו את מיטב האיחולים בעתיד".