קבוצת נערים ג׳ צפון של המועדון פגשה היום (רביעי) את הפועל ב״ש בגמר גביע המדינה לנערים ג׳. בדרך אל הגמר היוקרתי, שנערך באיצטדיון רמת גן, עברו הצהובים יריבות לא פשוטות כמו מכבי פ״ת, נס ציונה ובני סכנין. לאחר תום מועד הזמן החוקי הקבוצות סיימו בתיקו 1:1. בחלק הראשון של ההארכה באר שבע הצליחו למצוא את הרשת ולעלות ליתרון, הצהובים ניסו בכל כוחם לחזור למשחק אך התוצאה נשארה זהה בסיום.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס לכבוד שחקני עבר של המועדונים. מכבי ת״א הציגה את שחקני העבר אבי נמני וגיא צרפתי שיקבלו את הכבוד הראוי מהנוכחים באצטדיון.

מחצית ראשונה:
בדקה ה-5 דווקא האדומים הם אלה שהגיעו למצב הראשון במשחק. פריצה מהאגף הימני הסתיימה בבעיטה שהוסתה על ידי שחקן הגנה לקורה ויצאה לקרן. בדקה ה-8 בעיטה מצד שמאל של הבאר שבעים יצאה עברה סמוך לקורה. בדקה ה-28 הצהובים כמעט ועולים ליתרון, פריצה נהדרת מהאגף השמאלי אל עבר המרכז מסתיימת בבעיטה למסגרת אך השוער הבאר שבעי הודף את הכדור המסוכן. דקה חולפת ושוב מכבי עם בעיטה מסוכנת מתוך הרחבה שמוסטת על ידי שחקן הגנה לקרן. רגע לפני הירידה למחצית נסיון בעיטה מרחוק של באר שבע הלך גבוה מעל השער. כך גם נשארה התוצאה במחצית 0:0.

מחצית שנייה:
הצהובים הם אלה שאיימו ראשונים על השער, לאחר צירוף מסירות נהדר, בעיטה מחוץ לרחבה יצאה מחוץ למסגרת. בדקה ה-43 באר שבע יצאה למתפרצת, חלוץ הקבוצה נשאר לבד מול השער והבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה. דקה חלפה ושוב איום של מכבי, חילוץ כדור של הצהובים הביא לבעיטה מחוץ לרחבה שחלפה סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-57 באר שבע עולה ליתרון ראשון לאחר ברמה מהאגף השמאלי שהסתיימה בנגיחה ממרכז הרחבה לרשת. התל אביבים לא נשארו אדישים ולאחר 5 דקות הצליחו לקבוע שיוויון. מתפרצת מהאגף הימני הביאה להגבהה למרכז ומקרוב שחקן צהוב בעט פנימה. 1:1 בדקה ה-63. רכע לפני השריקה לסיום פריצה מהאגף סידרה מצב מסוכן לצהובים שבעטו מתוך הרחבה לידיים של השוער. כך גם הייתה התוצאה עד הסיום.

הארכה:
נפתחה בצורה פחות טובה לזכות מכבי, בדקה ה-7 כדור חופשי מצא ראש אדום ברחבה שנגח פנימה והעלה את באר שבע ליתרון 1:2. הצהובים ניסו לחזור למשחק בכל כוחם אך התוצאה נשארה זהה בסיום.