גם בעונת 23/24 מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ימשיך לפעול על פי 'שיטת הניקוד למשחקי חוץ'. לפי שיטה זו, האוהדים המסורים שילוו את הקבוצה למשחקי החוץ ברחבי הארץ יקבלו עדיפות ברכישת כרטיסים למשחקי חוץ בהם הביקוש עולה על ההיצע.

שימו לב: הניקוד שנצבר בשלוש העונות האחרונות ימשיך לעמוד לזכות האוהדים גם בעונה הקרובה. על מנת שכלל האוהדים שלנו יוכלו להגיע לכמות נקודות מספקת, וכדי להעניק הזדמנות לאוהדים חדשים, תוקף הנקודות שנצברו יהיה 3 שנים (גם רטרואקטיבית). לדוגמא: אם ב-20.2.2020 קניתי כרטיס למשחק ששוויו 2 נקודות, אז ב-20.2.2023 יימחקו שתי הנקודות ממאזני.

צעד זה נעשה כדי לתת הזדמנות לכלל האוהדים שמצבם בתקופות זמן מסויימות אינו מאפשר הגעה למשחקי הקבוצה (חיילים, סטודנטים, שהייה בחו"ל ועוד) לאזן את הניקוד שלהם בטווח הקרוב והרחוק.

על פי שיטת הניקוד בעלי מנוי מקבלים ניקוד כפול לעומת הקהל הרחב

מכבי תל אביב בנתה טבלת ניקוד שמבוססת על אטרקטיביות ומרחק וחילקה זאת ל-3 קטגוריות:

קטגוריה 1 – מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל ת"א

קטגוריה 2 – מכבי נתניה, הפועל חיפה, מ.ס אשדוד, הפועל חדרה, סקציה נס ציונה.

קטגוריה 3 – הפועל קרית שמונה, בני סכנין, הפועל ירושלים, בני ריינה

  קטגוריה ניקוד לבעלי מנוי ניקוד לקהל הרחב  
   קטגוריה 1: מכבי חיפה, בית"ר י-ם, הפועל ב"ש, הפועל ת"א 1 0.5  
   קטגוריה 2: הפועל חיפה, מכבי נתניה, הפועל חדרה, מ.ס אשדוד, מכבי פ"ת, הפועל פ"ת 2 1  
   קטגוריה 3: הפועל ירושלים, בני סכנין, בני ריינה 3 1.5  
 
לדוגמא: רכישה על פי השיטה למשחקים מול מכבי נתניה ומול הפועל ירושלים תחושב כך – 2 נקודות על רכישה למכבי נתניה ועוד 3 נקודות על רכישה למשחק מול הפועל י-ם. כלומר בסה"כ 5 נקודות לבעל מנוי. אוהד שאינו מנוי יצבור 2.5 נקודות על משחקים אלה.
יש לכם Forever+? מספר הנקודות שצברתם במשחק ספציפי יוכפל. כך שעל פי הדוגמא הזו בעלי מנוי וחברות ב-Forever+ יצברו 10 נקודות במקרה זה.
 
שימו לב: לאור מקרים שהתגלו בעונה האחרונה המועדון שומר לעצמו את הזכות לבטל ניקוד חוץ לאוהדים שירכשו כרטיס למשחק חוץ ויציעו אותו למכירה לאחר מכן. אנו מבקשים כי לא תרכשו כרטיס במידה שאין ביכולתכם להגיע למשחק.
 

שימו לב: במידה ומכבי תל אביב תקצה 800 כרטיסים למכירה לאוהדים למשחק חוץ כלשהו, 800 האוהדים המובילים בטבלת הניקוד יקבלו זכות לרכישת כרטיס. במידה ומספר האוהדים בעלי אותו הניקוד עולה על מספר הכרטיסים המוצע למכירה, תיערך הגרלה בין אותם האוהדים בפיקוח של רואה חשבון. למשל: אם יהיו יותר 1500 אוהדים שצברו אותו ניקוד תיערך הגרלה בין אותם 1500 מנויים על 800 הכרטיסים שהוקצו על ידי מכבי תל אביב למטרה זאת. במשחקים בהם לא תינתן אפשרות רכישה לכלל המנויים ועל פי שיקול דעתה הבלעדי של מכבי תל אביב, תתקבל החלטה אם להעניק ניקוד חוץ למשחק זה או לא. 

חשוב! כשאתם מבצעים רכישה באינטרנט, טלפון או בדלפק לאן עליכם לבצע את הרכישה דרך המנוי (עבור בעלי מנויים)/חשבון המשתמש שלכם (למי שאינו מנוי). בעת הרכישה יש לוודא שפרטיכם מעודכנים (מייל וטלפון נייד). במידה והרכישה לא תתבצע דרך המנוי/חשבון המשתמש ב'לאן' לא נוכל לדעת שאכן קניתם כרטיס למשחק ולא תקבלו עליו ניקוד.

שימו לב שאתם מבצעים את הרכישות דרך החשבון שבו מצוי המנוי שלכם, במידה ואינכם יודעים מה שם המשתמש והסיסמא יש לכתוב ל support@leaan.co.il  את כל פרטי המנוי שלכם.

שאלות נפוצות

רגע, אבל אם קניתי יותר מכרטיס אחד אקבל ניקוד גבוה יותר?

לא. ניקוד המקסימום שניתן לקבל הוא על כרטיס אחד למנוי. במידה ויש ברשותך מספר מנויים, עליך לוודא שאתה מבצע רכישה של כרטיס על כל מנוי בנפרד.

ואם אני קונה כרטיס גם לחברים שלי ולילד שלי, איך זה עובד?

כשאתם מבצעים רכישה יש לעדכן את הנציג במספר המנוי של החבר כדי שהרכישה תיעשה גם על המנוי שלו. במידה ולא תירשם הרכישה גם על בעל המנוי שעבורו אתם רוכשים הוא לא יוכל לקבל ניקוד.

אם רכשתי כרטיס בקופות האצטדיון או מהקבוצה המארחת האם אני מקבל ניקוד?

לא. ביום משחק הקופות מתופעלות על ידי הקבוצה המארחת ואין ביכולתנו להתערב ולאסוף את הנתונים. בנוסף, במידה ורכשתם כרטיס דרך הקבוצה המארחת ולא דרך ההקצאה שניתנה למועדון (דרך משרד הכרטיסים לאן) לא נוכל לדעת זאת ולא תוכלו לקבל ניקוד.

האם הניקוד שצברתי מהעונה הקודמת יגרר גם לעונה הקרובה?

כן . הניקוד שנצבר בעונה שעברה (22/23) יתווסף לניקוד שתתחילו לצבור העונה. תוקפן של הנקודות שנצברו – 3 שנים.

דגשים חשובים:

  • מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לבטל את שיטת הניקוד בכל רגע
  • הניקוד עבור כל משחק עשוי להשתנות וזאת על פי החלטת המועדון
  • צבירת הנקודות תיחשב עד סיום העונה. לקראת עונה הבאה יוחלט האם להמשיך בצבירה או להתחילה מחדש
  • בכל פרסום של מכירת כרטיסים למשחק חוץ תפורסם כמות הנקודות למשחק
  • מכבי תל אביב תחליט באיזה משחקים להשתמש במתן זכות ראשונים לאוהדים בעלי הניקוד הגבוה ביותר
  • כמות הכרטיסים שתוקצה על ידי המועדון לקהל תיקבע על ידי המועדון עצמו בלבד ולשיקול דעתו הבלעדית
  • מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הניקוד, כללים וכל פרט אחר בשיטת צבירת הנקודות
  • הניקוד ייחשב רק במכירה מוקדמת שנערכת דרך משרד הכרטיסים 'לאן' ומן ההקצאה שניתנה לאוהדי מכבי תל אביב
  • בעלי הזכות לרכישת כרטיס יקבלו הודעה מטעם המועדון על פרק הזמן שהוקצב להם לבצע את הרכישה והדרך בה תתבצע
  • במידה ונרכש כרטיס שלא נאסף ע"י האוהד (כלומר לא הגיע למשחק) הכסף לא יוחזר והנקודות לא ייחשבו
  • למכבי תל אביב הזכות להכניס ניקוד למשחקים נוספים במסגרת גביע הטוטו, גביע המדינה והמפעלים האירופים השונים. הודעה כל כך תצא עם פתיחת מכירת הכרטיסים לאותו משחק.
  • למכבי תל אביב הזכות להשתמש בשיטת הנקודות גם במשחקי בית שאינם נכללים במנוי ולהעניק ניקוד בשיעור שיוחלט על ידי המועדון
  • לאור מקרים שהתגלו בעונה האחרונה המועדון שומר לעצמו את הזכות לבטל ניקוד חוץ לאוהדים שירכשו כרטיס למשחק חוץ ויציעו אותו למכירה לאחר מכן.
  • במשחקים בהם לא תינתן אפשרות רכישה לכלל המנויים ועל פי שיקול דעתה הבלעדי של מכבי תל אביב, תתקבל החלטה אם להעניק ניקוד חוץ למשחק זה או לא.