היום (שבת) התקיים הטורניר הרשמי האחרון לשנת 2022/23. קבוצת נערים ג׳ השתתפה בטורניר אלוף האלופים אחרי שזכתה בתואר האליפות במחוז מרכז במהלך העונה הסדירה. בטורניר עצמו השתתפו כל האלופות מכל המחוזות ומספר קבוצות נוספות על מנת להכתיר הקבוצה שתהיה אלופת האלופים. לאחר שניצחו בכל משחקי הבית, הצהובים עלו לגמר וניצחו את מכבי חיפה וזכו בתואר המיוחד. בסיום נבחרו מהקבוצה הצהובה השוער המצטיין של הטורניר, רועי הדר, והשחקן המצטיין של הטורניר עילאי בן סימון.

הצהובים הוגרלו לבית יחד עם הקבוצות: אום אל פאחם, מכבי פ״ת דרום ומכבי אשקלון. הבית השני כלל את הקבוצות: מכבי חיפה, מכבי פ״ת צפון, בני סכנין והפועל ת״א.

קבוצת נערים ג׳ פתחה את היום עם ניצחון 2:4 על אום אל פאחם משערים של עידו חיות (צמד), זיו מטרני וערן גינת. לאחר מכן במשחק העוקב הצהובים ניצחו את מכבי פ״ת בתוצאה 1:3. לזכות מכבי כבשו: רוי גפני, ניב אלוני ועילאי בן סימון. במשחק האחרון מכבי ניצחה 0:3 את מכבי אשקלון משערים של עידו יוסף (צמד) ולירוי אבריבאייה ובכך הבטיחה את המקום בגמר אלוף האלופים.

במשחק הגמר החניכים של איליה קרוסטין ושלומי טובול פגשו את מכבי חיפה שסיימה במקום ה-1 בבית המקביל. הצהובים עלו ליתרון במחצית הראשונה בזכות שער בנגיחה של ארטיום שפרינסקי. במהלך המחצית השניה מכבי חיפה הצליחה להשוות אך עילאי בן סימון כבש לקראת את הסיום את שער הניצחון עבור מכבי ובכך התואר היוקרתי של אלופת האלופים חוזר לקרית שלום. 

בסיום הטורנרי הוענקו מספר תארים כאשר שוער הטורניר נבחר מהצהובים שלנו, רועי הדר. בנוסף המצטיין של הטורניר היה חלוץ הקבוצה, עילאי בן סימון.