1. הקרב על הכרטיס לאירופה. מכבי תל אביב תארח הערב את מכבי נתניה במחזור ה-33 בליגת העל, במשחק שכולו קרב אחד גדול על המקום שמוביל למוקדמות הליגה האירופית.

ליווינו את ההחלמה של ייני מקרוב, צפו בקליפ:

בזמן שהפועל חיפה הצליחה להעפיל למקום השלישי, הצהובים של ג'ורדי קרויף, יקוו לרשום ניצחון שני בפלייאוף העליון, לשוב למקום השלישי ולא פחות חשוב להתרחק ממכבי נתניה. אם תרצו – משחק על 6 נקודות.

2. שובו של הקפטן. במחזור האחרון הצהובים נפרדו מהפועל חיפה בתיקו 2:2 בסמי עופר אחרי שכבר הוליכו 0:2. הבשורות הטובות לצהובים מגיעים מכיוונו של הקפטן, שרן ייני, שלראשונה מזה שלושה חודשים, שב לסגל הקבוצה.

כזכור, ייני נכנס במהלך המחצית השנייה של המשחק נגד הפועל ב"ש בתחילת חודש פברואר, אך דקות לפני שריקת הסיום נפצע בשוק ועבר תקופת החלמה ארוכה. מי שעוד ישובו לסגל של קרויף עם אלי דסה ודור פרץ שריצו במשחק האחרון עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

"חשוב שכולנו נרים את עצמנו תמיד. השחקנים, הצוות, האוהדים. גם כשקשה אז לתמוך בנו יותר. זה המשחק הכי חשוב שיש לנו כרגע"

מנגד, ברק יצחקי וארון שוינפלד (הרחקה) וכריסטיאן באטוקיו (פציעה) יעדרו מהמשחק.

3. רגע לפני שקיבל את ההודעה כי ישוב לסגל, הקפטן הצטרף למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למשחק הקרוב של הצהובים: "חשוב שכולנו נרים את עצמנו תמיד. השחקנים, הצוות, האוהדים. גם כשקשה אז לתמוך בנו יותר. זה המשחק הכי חשוב שיש לנו כרגע. להבטיח את המקום באירופה זה המינימום שמצופה מאיתנו"

צפו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק:

קרויף הוסיף מהפן המקצועי: "אנחנו משחקים נגד יריב שתמיד קשה מולו. מחר נצטרך לעשות את העבודה כי יש לנו מטרה לעמוד בה".

נתניה ללא דיא סבע
מהעבר השני, גם מבחינת נתניה מדובר במשחק חשוב שכן הקבוצה של סלובדן דראפיץ' ושי ברדה חולמת על השגת הכרטיס לאירופה. ערב המשחק נתניה מדורגת במקום החמישי עם 55 נקודות, 4 נקודות פחות ממכבי שנמצאת במקום הרביעי שמוביל מאירופה.

הערב נתניה תאלץ להסתדר ללא דיא סבע. מלך השערים של ליגת העל מורחק בשל הכרטיס האדום שספג במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים. בנוסף אליו גם יונס מלדה הצעיר ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.