מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל פתח תקוה ׳נחום סטלמך׳ 0:1
קבוצת הנוער של המועדון המשיכה במומנטום החיובי בניצחון החשוב על הקבוצה מפתח תקוה במסגרת המחוזר ה-28 בליגת העל לנוער. הניצחון הגדיל את הפער בפסגה ל-6 נקודות מהפועל רעננה שהפסידה למכבי חיפה. כשנותרו 2 מחזורים לסיום, קבוצת הנוער הבטיחה מעשית את תואר האליפות כשהפרש השערים של הקבוצה עדיף בפלוס 18 מרעננה. כובש שער הניצחון היה ויליאם אגדה לאחר מהלך קבוצתי נהדר. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

עוד באזור מחלקת הנוער:

מכבי תל אביב ׳עודד׳ (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המועדון נמצאת בפגרה עד ה-16.5 עקב השתתפותה של נבחרת ישראל לנערים באליפות אירופה. 5 נציגים של הקבוצה משתתפים בטורניר היוקרתי המתקיים באנגליה. ביום שישי האחרון הנבחרת הפסידה לנבחרת אנגליה בתוצאה 2:1 כשכובש השער לטובת הנבחרת היה דן לוגסי בלם קבוצת נערים א׳.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל אשקלון 0:7
לאחר הפגרה בשבוע שעבר, קבוצת נערים ב׳ חזרה לכר הדשא ובגדול. הצהובים אירחו את הקבוצה מאשקלון במסגרת המחזור ה-28 בליגה והרשיתו 7 פעמים לשער היריבה. החניכים של ריימונד אוטוולד נותרו במקום ה-1 בטבלה כשיריבתה לצמרת, בית״ר ירושלים, עם מספר נקודות זהה (למכבי הפרש שערים עדיף). לקחו חלק בשביעייה: יונתן פז, טל תורג׳מן (צמד), ניב ברקוביץ׳, ישי בוזורגי, רוי מעיין ועמית חברוני. לאחר המשחק אוטוולד סיכם את הופעת הקבוצה: ״הצגנו משחק טוב כבר מההתקפה הראשונה ממנה גם הבקענו. המשכנו ללחוץ את היריב ולתקוף, יכלנו לכבוש אפילו יותר. השתמשנו בשחקנים ביעילות מפני שיש לנו גם משחק ביום שלישי הקרוב. בסך הכל תוצאה טובה ללא ספיגה, עבודת צוות טובה מבחינה הגנתית והתקפית״.

מכבי תל אביב אלדדהפועל באר שבע 0:1
קבוצת נערים ג׳ דרום זכו בתואר האליפות לאחר ניצחון על הקבוצה מבאר שבע, היריבה הישירה על התואר. בזכות הניצחון הצהובים הגדילו את הפער בפסגה ל-5 נקודות, כשנותר עוד מחזור בודד לסיום העונה משמע שתואר האליפות יעשה את דרכו לקרית שלום. כובש שער הניצחון היה אלעד קפלן. לסיקור המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב "אילן" – הפועל כפר סבא 0:1
קבוצת נערים ג׳ צפון גברה על הקבוצה מכפר סבא במשחק הצמרת במסגרת המחזור ה-29 של הליגה. הצהובים נותרו במקום ה-3 בטבלה עם 7 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים. כובש שער הניצחון היה בן לינקר. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם את המשחק: ״יריבה עיקשת מאוד שממוקמת מקום אחד אחרינו בטבלה, מנגד אנחנו המשכנו את התקופה הטובה שלנו. הבקענו שער מוקדם בדקה העשירית ובהמשך סגרנו מצוין. שלטנו בשדה והחמצנו מצבים טובים, לקראת סוף המשחק כשהעייפות ניכרה התגוננו היטב ושמרנו על התוצאה״.