איתי שכטר הצטרף למכבי ת"א בהעברה חופשית מבית"ר ירושלים, שם שיחק בשנתיים האחרונות בהן כבש 29 שערים ב-77 הופעות בכל המסגרות.

כך הוצג שכטר בפייסבוק הרשמי של מכבי

החלוץ בן ה-31 אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להגיע למועדון כה מפואר כמו מכבי תל אביב. ברגע שפנו אלי ממכבי, ישר ידעתי שזאת תהיה הקבוצה הבאה שלי. אחרי כל כך הרבה פעמים שהייתי קרוב, כנראה שבאמת הגיע הזמן ללבוש סופסוף את החולצה הצהובה כחולה. יש לי הרבה חברים במכבי שהכרתי במשך השנים ואני מחכה כבר לפגוש אותם ולהתחיל לעבוד על מגרש האימונים".

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "אנו שמחים להודיע על ההחתמה הראשונה שלנו של הקיץ. איתי היה פנוי בהעברה חופשית ובנוסף להיותו כובש שערים עם קבלות הוא גם ידוע כמנהיג עם ניסיון והיה לנו חשוב לפעול במהירות על מנת להחתים אותו. בשתי העונות האחרונות איתי הפגין יכולות מרשימות מבחינת נתונים של שערים ובישולים. בזמן שאנו מתכוננים לקראת העונה הבאה, אנו מאמינים כי איתי יוכיח עצמו כהחתמה משמעותית למועדון בזכות תרומתו על המגרש ובחדר ההלבשה. אני מחכה כבר לראות אותו לובש את המדים הצהובים של מכבי במשחק הראשון של העונה ב-12 ליולי. ברוך הבא איתי".

שכטר ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 19 במדי הפועל נצרת עילית בעונת 2005/06 ושיחק גם במכבי נתניה, הפועל ת"א, פ.צ קייזרסלאוטרן, סוונסי סיטי, נאנט, ומכבי חיפה וכבש 5 שערים ב-27 הופעות במדי נבחרת ישראל.