מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל קרית שמונה, 11:00 בקרית שלום מרכזי (נוער)
לאחר שבטיחו את תואר האליפות במחזור הקודם, קבוצת הנוער של המועדון תארח את הקבוצה מהצפון למחזור הסיום של ליגת העל לנוער. המשחק יתקיים במתחם האימונים בקרית שלום כשבסיומו צלחת האליפות תוענק לקבוצה ויחלו החגיגות בצהוב. במחצית המשחק יתקיימו טקסים עבור קבוצות הנערים של מחלקת הנוער שזכו בתארי האליפות לעונה הנוכחית. החניכים של גיא צרפתי מגיעים למפגש עם 7 ניצחונות רצופים כשמנגד קרית שמונה מגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה כשבמאזנם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.

* חשוב לציין כי כמות הכרטיסים למשחק מוגבלת לכן רצוי להגיע מוקדם לקבלת כרטיסים. (הכרטיס ללא עלות)

זאת התצוגה של קבוצת הנוער ושאר המחלקה מהשבוע שעבר. מה יהיה הפעם?

מכבי פתח תקוה ׳כלפו׳מכבי תל אביב ׳עודד׳, המשחק יתקיים ביום שני ה-19.5 בשעה 8:30 בפתח תקוה מכבי סינטטי (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המועדון חזרה מפגרת הנבחרת ביום רביעי האחרון, הקבוצה שכבר הבטיחה את תואר האליפות בחודש שעבר ניצחה את הפועל קרית שמונה 2:7 בקרית שלום. השבת הצהובים יקוו להמשיך במומנטום החיובי במשחק החוץ נגד הקבוצה מפתח תקוה. כשנותרו 2 מחזורים לסיום העונה הקבוצה הגדילה את הפער בפסגה ל-21 נק׳ מהמקום ה-2, כשהם צוברים 9 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים. מנגד פ״ת מגיעה למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כשהם עם ניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳עירוני נשר, המשחק יתקיים ביום שני ה-21.5 בשעה 17:25 בקרית שלום סינטטי (נערים ב׳)
לאחר הזכייה הדרמטית באליפות במחזור הסיום של הליגה, קבוצת נערים ב׳ נכנסת לשלב אלוף האלופים. 3 הקבוצות הראשונות מהמחוז הצפוני והדרומי נפגשות לליגה קצרה בה תוכתר בסופו של הקבוצה שתהיה אלופת האלופים. היריבה מנשר סיימה את העונה הסדירה במקום ה-3 במחוז הצפוני.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.

שאר משחקי מחלקת הנוער בוטלו עקב הצפי לחום כבד בשבת הקרובה.