מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ופיצה פרגו חתמו על המשך שיתוף פעולה לשלוש העונות הבאות.

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, ברכה על המשך שיתוף הפעולה ואמרה: "רשת פיצה פרגו הינה אחת מרשתות הפיצה הגדולות במדינת ישראל אשר ממשיכה להתפתח בכל רחבי הארץ. אנו גאים על הבחירה להמשיך את שיתוף הפעולה ממנו נהנים אוהדי הקבוצה ממוצר מאוד איכותי ומהטבות בלעדיות. אנו מצפים להמשך עבודה משותפת וצמודה במטרה למנף את המותג פיצה פרגו ולסייע לו להגיע להישגים העסקיים להם הם שואפים".  

מנכ"ל פיצה פרגו, אלון סהר הוסיף: "אנחנו שמחים להמשיך את החיבור עם מועדון הכדורגל הגדול במדינה שמזוהה עם מקצוענות, מצויינות והישגיות. 

בשתי העונות האחרונות פיצה פרגו הפכה להיות חלק ממשפחת מכבי תל אביב, חיזקה כך גם את הקשר עם בסיס האוהדים הגדול בישראל ושיתוף

הפעולה הפורה בייחוד עם מחלקת הדיגיטל נשא תוצאות מרשימות ביותר. מלבד החיבור למועדון אחד הדברים שעניין ושמח אותי במיוחד היה הפעילות הבלתי פוסקת של מכבי בכל הנושא החברתי והקהילתי דרך קרן מכבי ת"א בה לקחה גם פיצה פרגו חלק. אני בטוח שנגיע לעוד הרבה הישגים תרתי משמע עם מכבי".

פיצה פרגו החלה את דרכה לפני כ-23 שנה וכיום היא רשת בפריסה ארצית: מבנימינה, כל גוש דן, השפלה, אשדוד, באר שבע, מודיעין וירושלים ובסך הכל מונה היום 20 סניפים. ארבעה סניפים נוספים צפויים להיפתח בחודשים הקרובים. רשת פיצה פרגו חרטה על דגלה רמת איכות ושירות ללא פשרות וצברה מוניטין והצלחה רבה בזכות הפיצה שיוצרה בתהליך מוקפד ביותר מבצק איכותי, רוטב עשיר ו-100 אחוז גבינת מוצרלה.