מכבי תל אביב תצא ביום שני הקרוב למשחק החוץ האחרון של העונה נגד בני יהודה במסגרת המחזור ה-36 – המחזור שינעל את עונת 2017/18 בליגת העל.

אחרי שהעפילו למקום השני עם הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים במשחק הבית האחרון, הצהובים יקוו לסיים את העונה עם ניצחון וטעם מתוק ועם המקום השני.

לקראת המשחק ערכה הקבוצה הבוקר (ו') את מסיבת העיתונאים האחרונה לעונה בה לקח חלק בפעם האחרונה בהחלט, המאמן ג'ורדי קרויף ולצידו הקשר, איל גולסה.

"יש הרבה זיכרונות בעיקר זיכרונות שמחים, הרבה גאווה", אמר קרויף. "כמובן שתמיד היה אפשר לשפר. כשהגעתי לכאן אמרתי שאני רוצה להיות אחד שיש לו יותר פלוסים ממינוסים. ואני חושב שהצלחתי בזה ואני גאה בזה".

לקראת המשחק נגד בני יהודה:

"למרות שזה סוף העונה ויש לא מעט שמועות, אנחנו עדיין צריכים לעשות הכל כדי לסיים את העונה כמו שצריך. עשינו את זה במשחקים האחרונים ונשאר לנו עוד פעם. ואחרי זה כולם יוכלו ללכת ולנוח. בזכות שינויי הפורמט של הטוטו ואירופה יהיה לשחקנים יותר זמן לנוח".

על צוות העוזרים שעבד לצידו הוסיף:

"כל הצוות שהיה איתי יעזוב וזה יהיה משחק האחרון שלנו. עבורי זו הזדמנות להודות להם על המקצוענות ומחוייבות. וזה מאוד מיוחד עבורי. אני חושב שהם יכולים להיות גאים במה שעשו ואני חושב שגם המועדון תמיד נתן להם את התחושה הזו. עכשיו זה זמן להמשיך הלאה".

על המשחק האחרון שלו במכבי תל אביב:

"במשחק הבית האחרון שלנו היה רגע שהבנתי שכל התקופה הזו נגמרת וזה היה מרגש, לא חושב שבמשחק הבא זה יהיה ככה".

על מה שייקח מהעונה הזו:

"יש הרבה דברים מהעונה הזו שאסתכל אחורה, אנתח ואלמד מזה. אני בן אדם עם מספיק ביקורת עצמית כדי ללמוד על זה".

על העצה שייתן למאמן החדש שיבוא:

"אני חושב שהמאמן החדש שיבוא, אם המועדון ייקח אותו, זה ברור למה הם לוקחים אותו. יהיה לו מספיק זמן כדי להכיר את כולם ולהחדיר את הפילוסופיה שלו והרעיונות שלו. גם כשאני הגעתי לפה לא הקשבתי לאף אחד אלא הלכתי עם הרעיונות שלי".

על המושאלים שמשחקים בבני יהודה:

"אני חושב שחלקם עבורי עשו את הצעדים הנכונים כדי לחזור לפה. יכולנו להשאיר בעבר שחקנים בקבוצת הנוער לזכות בתואר אבל העדפנו לפתח אותם קדימה ולהבי ראותם לקבוצות אחרות כדי שיעשו את הצעד הבא כדי להיות מוכנים למכבי תל אביב ולהיות תחרותיים מספיק. זה טוב למכבי תל אביב".