ולאדן איביץ', מונה כמאמן מכבי תל אביב לאחר שהסרבי בן ה-41 חתם על חוזה לשנתיים עם אופצייה לשנה נוספת.

צפו בראיון הראשון עם איביץ':

איביץ', שאימן את קבוצת הנוער והקבוצה הבוגרת של פאוק סלוניקי בין 2013-2017, המועדון בו פרש ממשחק פעיל ואותו הצעיד למקום השני בליגה וזכייה בגביע היווני, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב. כמאמן אני מאוד אוהב משמעת, אוהב את הקבוצה שלי ממושמעת ושחקנים שנותנים הכל באימונים ורוצים להילחם על כל התארים". 

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "ולאדן איביץ' הוא מאמן אינטיליגנטי, דינמי, צעיר ושאפתן הנמצא בשלב מוקדם של קריירת האימון שלו. הוא כבר הוכיח עצמו כשטעם הצלחה וסיים במקום השני בליגה עם פאוק סלוניקי איתה גם זכה בגביע היווני. הן כשחקן והן כמאמן, הפגין ולאדן ווינריות ומוסר עבודה גבוה ואנו מאמינים כי תכונות אלה יסייעו לו להביא הצלחה למכבי".

מי שהחל את קריירת המשחק שלו כקשר קבוצת פרולטר ז'רניאנין, עיר הולדתו, שיחק 6 שנים בפרטיזן בלגרד עמה זכה בתארים והעפיל לליגת האלופות – צבר הופעות בין לאומיות בנבחרות הצעירה והבוגרת של סרביה ומונטנגרו. איביץ', עבר לגרמניה ושיחק בבורוסיה מנשנגלאדבך אך לאחר עונה עבר ב-2005 ליוון ושיחק במדי א.א.ק אתונה, אריס סלוניקי ופאוק בה שיחק ארבע עונות לפני שפרש והצטרף לצוות המקצועי במועדון.