מכבי פתח תקוה ׳עסיס דוד׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 5:1
יש אליפות! קבוצת הנוער הבטיחה באופן רשמי את התואר לאחר הניצחון הגדול על מכבי פ״ת. מחזור אחד לסיום העונה הפער בפסגה עומד על 8 נקודות. בשבוע הבא הקבוצה תארח למחזור הסיום של העונה את הפועל קרית שמונה שם הקבוצה תניף את צלחת האליפות. כבשו לזכות הצהובים: אילון אלמוג (צמד), ויליאם אגדה, מופלח שלאעטה ונתנאל פרץ.
לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

עוד באתר

בני יהודה תל אביבמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 1:0
קבוצת נערים ב׳ אלופה! החניכים של ריימונד אוטוולד יצאו למשחק חוץ קשה בשכונת התקוה במחזור הסיום של הליגה. הצהובים ניצחו את את בני יהודה משער ממצב נייח של בלם הקבוצה, איתי בן חמו. האליפות המיוחדת מגיעה לקרית שלום בזכות עדיפות בהפרש השערים על בית״ר ירושלים שסיימה עם אותו מספר נקודות כמו מכבי.
לסיקור האליפות המיוחדת לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳גדנע תל אביב ׳ניסים׳ 0:7
לאחר שלקחו את האליפות בשבוע שעבר נגד באר שבע, החניכים של אורי דוד אירחו את גדנע תל אביב למחזור הסיום של העונה. הצהובים המשיכו במומנטום החיובי וסיימו את העונה עם ניצחון במגרשה הביתי. כהשו לזכות מכבי: אלעד קפלן (צמד), אוסקר גלוך (צמד), אורי הלוי (צמד) ובר לין. מאמן הקבוצה אורי דוד סיכם את המחשק: ״שיחקנו טוב מאוד ברוב שלבי המשחק, הגענו לאין ספור מצבים ברורים ליד השער וכבשנו 7 שערים יפים מאוד. אני ממש מאושר מההופעה של הילדים היום״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳מכבי הרצליה ׳הדר׳ 0:3
קבוצת נערים ג׳ צפון אירחה את מכבי הרצליה למחזור האחרון של הליגה. הצהובים סיימו את העונה במקום ה-3 בטבלה עם 8 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים. החניכים של אסף הבר סיימו את העונה בליגה בניצחון מתוק אך העבודה לא הסתיימה, ביום רביעי הקרוב הקבוצה תפגוש את הפועל ב״ש לגמר גביע המדינה לנערים ג׳ באצטדיון רמת גן. לזכות הצהובים כבשו: ארי מרנשטיין ובן לינקר (צמד). מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם את המשחק: ״שתי מטרות עיקריות עמדו לפנינו במשחק, הראשונה לסיים את הליגה בנצחון והשנייה להימנע מפציעות או הרחקות לפני גמר הגביע ברביעי הקרוב. עמדנו בשתיהן, מהשנייה הראשונה ביטלנו את היריבה, סגרנו מצויין ויצאנו קדימה להתקפות מצויינות. הבקענו שלושה שערים כשיכלנו להבקיע הרבה יותר. עכשיו הפנים קדימה לרביעי הקרוב לגמר הגביע באצטדיון רמת גן״.