מכבי תל אביב עשתה הערב צעד גדול לעבר הבטחת במקום באירופה. הצהובים גברו 0:2 על מכבי נתניה בקרב ישיר על הכרטיס בזכות שערים של וידאר קיארטנסון ועומר אצילי. בסיום המשחק סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את ההופעה של הקבוצה.

"עדיין לא הבטחנו את המקום באירופה, בשבוע שעבר ראינו שזה לא גמור עד שזה גמור, אבל זה בהחלט צעד בכיוון הנכון", אמר קרויף בסיום, "היינו צריכים את השער הראשון ובהתבסס על המחצית השניה אני חושב שאנחנו ראויים לזה ואני מרוצה מההופעה של הקבוצה".

על עתיד הקבוצה
"כשאתה בהפרש גדול מהפסגה זה מראה לפעמים שפוטנציאל לא מספיק. אני מקווה שהמועדון יקבל את ההחלטות הנכונות ויתקן את מה שלא עשינו נכון השנה. אני כן מאמין שיש כאן פוטנציאל אבל שגם יש דברים שעדיין חסרים".

על הפנדל של קיארטנסון:
"החלטנו שאין לנו בועט קבוע. אני חושב שאצילי הראה ביטחון בשבועות האחרונים אז חשבתי שהוא צריך לבעוט. מצד שני, זה משחק של שחקנים מבוגרים וכשיש שחקן שמרגיש טוב אני מבין את זה. גם בקריירה שלי, כשחקן אתה מרגיש הכי טוב מה קורה על המגרש ובסוף כבשנו ולא צריך לעשות מזה עניין".

לקראת ב"ש:
"העונה שעברה היתה כואבת, בסוף מי שזכתה היתה הכי ראויה לכך. עדיין יש לנו דברים לעשות, אנחנו רוצים להיות הראשונים שמנצחים שם וכמובן להבטיח את המקום באירופה. המטרה העיקרית היא לקחת את המשחק הזה כמו כל משחק אחר וכמובן לתת קרב גדול".