אחרי הניצחון על מכבי נתניה ביום שני, מכבי תל אביב תנסה להמשיך את התנופה גם בשבת הקרובה. הצהובים יתארחו (21:00) אצל הפועל ב"ש באיצטדיון טוטו-טרנר למשחק במסגרת המחזור ה-34 של הפלייאוף העליון והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"אנחנו באים לנסות לנצח את המשחק", אמר קרויף בתחילת דבריו, "אנחנו חושבים על עצמנו ולא על היריבה. אנחנו עדיין צריכים נקודות כדי להבטיח את המקום באירופה ואנחנו רק חושבים על איך אפשר לנצח אותם. זה טוב שיש אקסטרה מוטיבציה, אבל אנחנו חושבים רק על המשחק ולא על הדברים אחרים".

מה עשה את ההבדל בין הקבוצות העונה?
"ברגעי המפתח הם לקחו את הנקודות. הגנו טוב, כבשו שערים בעיקר בחלק השני של העונה. גם במשחקים הלא טובים שלהם הם הצליחו לנצח משחקים ואנחנו לא עשינו את זה. הם שמרו על עקביות".

על פרשת שיר צדק:
"אני לא חושב שצריך לתדלק את העניין הזה. עבורנו יותר חשוב להתרכז במה שעשינו העונה ולתקן את הטעויות כדי להיות טובים יותר".

על עתידו של קיארטנסון:
"יש לו ממצועים טובים לחלוץ, אם הוא יעזוב למקום גדול יותר אני בטוח שכולם יהיו מרוצים. השוק יחליט את זה אבל ברור שלכל השחקנים שנמצאים פה יש סיכוי להתקדם הלאה".

על יחסי הכוחות לעונה הבאה:
"התוצאות מוכיחות שהם עשו דברים טובים. האיצטדיון שלהם הוא פלוס גדול. שנית, היו שחקנים טובים שעזבו אותנו והם הצליחו לשמור על השחקנים שלהם. זה נורמלי. בסופו של דבר הם יגיעו לתהליך בו גם הם יצטרכו לשנות דברים בסגל וזה לא פשוט. הכדורגל זה גלגל והוא משתנה כל הזמן. יש עוד מועדונים בישראל שמחכים להצטרף למירוץ הזה".