מכבי תל אביב חוותה הערב (שלישי) משחק מלא ברגשות. במשחק הפרישה של ברק יצחקי ומשחק הבית האחרון של ג'ורדי קרויף הצהובים ניצחו 1:3 את בית"ר ירושלים ועלו על חשבונה למקום השני. בסיום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס קרויף להתמודדות.

כשנשאל על המשחק:
״אני שמח על האנרגיה ב-60 הדקות הראשונות ולאחר מכן קצת התעייפנו. השחקנים נתנו הכל, זה לא קל להילחם על המקום ה-2 כשהמטרה הראשונית הייתה תואר האליפות. אני מעריך את העובדה שהם נתנו יום טוב בשביל ברק, הוא בחור שמגיע לו את כל האהבה ואת כל האנרגיה. בשבילי אישית למרות שהתחלנו במצב קצת קשה, זאת החלטה שהייתי חייב לקחת, אבל אין ספק שהוא אחד מהאנשים הנאמנים למועדון, אני מאחל לו את כל הטוב בעבודה החדשה, אני בטוח שהוא יצמח ויהיה מצוין. אני שמח מהתצוגה ומהאהבה שאני מקבל מהמועדון ומהאוהדים. הגיע הזמן לטוס הביתה״.

כשנשאל האם קיימת אכזבה לסיים עונה בלי תואר:
״אני מרגיש שיכלנו לעשות יותר, אבל הפסדנו יותר מדי נקודות שבדרך כלל מכבי לוקחת. כמעט לכל אורך הדרך היינו מאחור וברגע שלקחנו את המקום ה-1 הלחץ היה עלינו ולא הצלחנו לנצח. היה חסר לנו מעט דברים שאני חושב שניתן לתקן. אני בטוח שמכבי תהיה איפה שהיא צריכה להיות. לסיכום אני מרגיש שלמכבי צופה עתיד טוב ובכל ליבי אני מקווה שכך גם יהיה״.

כשנשאל על ההחלטה להיות מאמן בתחילת העונה:
בסופו של דבר מדובר במסע ארוך של למידה, לקחתי סיכון ואני לא מפחד לקחת סיכונים. בגלל שהשחקנים הכירו אותי ובגלל שאני מכיר את המערכת חשבנו יחד הבעלים שזאת הדרך הנכונה והוא תמך בי על כך עד היום. זה תהליך וכשלא לוקחים תארים האשמה היא שלי. זה תהליך למידה, אני שמח שעשיתי זאת ולגבי ההמשך נראה מה העתיד יביא. היו לי 6 שנים נהדרות ואני מודה לכולם. השחקנים נתנו הכל מהיום הראשון שהגעתי אני אוהב אותם על כך ומעריך אותם״.

כשנשאל מדוע לא רצה חגיגה:
״אני חושב שעלינו להתמקד עדיין, תמיד הרגשתי מוערך אבל לדעתי עדיף להיות מנותקים מהמשחק ובמהשך כשהזמן יהיה נכון והאצטדיון יהיה מלא תהיה אפשרות להביע רגש. כרגע אני רוצה לנצח וכשרוצים לנצח זה לא המקום לחגיגות״.

כשנשאל לגבי ההמשך:
"כרגע אני צריך זמן ללא כדורגל כדי להתנתק. כמה זמן שיידרש אני אנוח כדי להתרענן ולנתח את הדברים שעשיתי מראייה חיצונית, אנסה ללמוד מזה. כשאטעין את הבטרייה שוב אחזור להתעסק בכדורגל".