הקריירה המפוארת של ברק יצחקי הגיעה הערב (שלישי) לסיום. בערב מרגש ואמוציונאלי החלוץ השלים את הופעתו ה-200 והאחרונה במדי מכבי ת"א ופרש ממשחק פעיל. בסיום דיבר החלוץ במסיבת העיתונאים בה התייחס ליום המיוחד שעבר עליו.

"זה מרגש מאוד", אמר יצחקי בתחילת דבריו, "אני שמח שזכיתי להגיע לרגע כזה. לא הרבה זכו למעמד כזה ואני שמח לקבל כל כך הרבה אהבה. זה משהו שכל כך מחזק אותי להמשך הדרך כי מחכה לי תקופה לא קלה אבל אין מה לעשות. בסופו של דבר גם זה מגיע. אני רוצה להודות לכולם ולהגיד תודה מכל הלב לכל מי שהיה איתי לאורך כל הדרך".

"ניסיתי להיות קול במסיבת העיתונאים ולעצור את הדמעות", הוסיף, "כשהגעתי הביתה וקראתי הודעות ופוסטים של שחקנים ואוהדים, חברים ומשפחה, לא הפסקתי לבכות. היה כל כך כיף לדעת שיש כל כך הרבה אנשים שזוכרים לך את הדברים הטובים".

מתי החלטת לפרוש?
"בחודשיים האחרונים התחלתי לדבר עם מכבי. תמיד חשבתי על זה, רציתי לראות איך אני מתמודד וברגע שמיץ' וג'ק הגיעו לארץ וישבתי איתם ביחד עם בן אז שמעתי מה שיש להם להגיד לי, אני אמרתי את מה שיש לי ובאותו רגע נפל לי האסימון שזה מה שאני רוצה לעשות. שמעתי את הציפיות ממני והמטרה שהם רוצים להגיע אליה ואני מאוד שמח שנותנים בי אמון. זה לא פשוט, אני רק בתחילת הדרך ואני מקווה ללמוד כמה שיותר תוך כדי תנועה. למדתי הרבה מאנשים שהיו איתי לאורך השנים ובעיקר מג'ורדי ואני מקווה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר".

"אני מרגיש שבתור שחקן מכבי לא קיבלה ממני את מה שבאמת ציפתה, בעיקר בגלל פציעות", אמר לאחר מכן, "אעשה את הכל כדי להחזיר למועדון הזה וכמובן לבעלים שהיה איתי בתקופות מאוד קשות".