מכבי תל אביב קיימה הערב (חמישי) את משחק ההכנה השני שלה שלה. שחקניו של ולאדן איביץ' פגשו את אלופת קפריסין אפואל ניקוסיה, שהשיגה ניצחון 1:2 בזכות שער ניצחון בדקה ה-88. בסיום סיכמו המאמן והקשר דור מיכה את ההופעה של הקבוצה.

"הגענו לכאן כדי לעבוד ולשפר דברים", אמר איביץ', "היו לנו דקות טובות במשחק הזה וגם דקות שנרצה לשפר. זה נורמלי בשלב הזה של העונה. אנחנו רק אחרי כמה ימים של עבודה ואנחנו צריכים לעבוד הרבה כדי לגרום לקבוצה להיראות איך שאנחנו רוצים".

"נצטרך לעבוד הרבה על המצבים הנייחים", הוסיף, "זה חלק חשוב מאוד מהמשחק וזה משהו שצריך זמן כדי לתקן. נעבוד בימים הקרובים על זה ועל עוד חלקים במשחק".

על המחנה עד כה אמר:
"אני מרוצה מההכנות. השחקנים החדשים הצטרפו אלינו והם החלו להתאמן, אני מאמין שאולי גם יוכלו לשחק במשחק הבא. הם הראו מקצוענות ומצב רוח טוב. הם אחרי חופשה אז הם צריכים עוד כמה ימים כדי להגיע לרמת ההכנה של השחקנים שכבר פה. נעזור להם להסתגל ולהיכנס מהר לעניינים".

לאחר המשחק אמר דור מיכה: "ברור שבמשחקי אימון כאלה מה שחשוב זה להיכנס לכושר ולהתחבר כקבוצה. יש לנו עוד הרבה עבודה".

על ההשתלבות של איתי שכטר הוסיף: "אנחנו מכירים אותו הרבה שנים, אז מהרגע הראשון קיבלנו אותו בצורה הכי טובה שיש והוא השתלב מצוין. אני עוד בטוח שהוא יתרום לנו הרבה בהמשך".

על המפגש הצפוי נגד פרנצוורוש:
"זו יריבה לא פשוטה, אבל אחת המטרות שלנו, כמו תמיד, היא להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית. אנחנו נתחיל את הדרך עוד כשבועיים ונצטרך לבוא בשיא המוכנות למשחק הזה".