פרי גיים
אחרי שסיימה ב-1:1 נגד ארקה גדיניה, מכבי תל אביב פגשה הערב (חמישי) את אפואל ניקוסיה הקפריסאית למשחק ההכנה השני שלה העונה. המאמן ולאדן איביץ' המשיך להכיר את שחקניו החדשים ושוב חילק את הדקות בין לא מעט שחקנים במפגש נגד אלופת קפריסין, שנערך סמוך לעיר גדנסק שבפולין.

הרכב מכבי: דניאל טננבאום, אלי דסה, איתן טיבי, שחר פיבן, שון גולדברג, דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן, מתן חוזז, אלירן עטר, ארון שוינפלד.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקולה, אך בדקה ה-10 ניקוסיה הצליחה לעלות ליתרון לאחר מצב נייח. הקפריסאים קיבלו קרן שהוגבהה לרחבה, הבלם יואנו השתלט על הכדור לאחר מסירה שקיבל ומ-10 מטרים ירה לרשת של טננבאום.

בדקות הבאות השחקנים של איביץ' נכנסו לאט לאט למשחק וגם התחילו לייצר הזדמנויות ליד השער של היריבה. בדקה ה-22 דסה ניסה את כוחו בבעיטה מ-17 מטרים, אך נבלם בשחקן הגנה. חצי שעה מהפתיחה המגן העביר כדור רוחב לאחר התקפה טובה, שוינפלד המשיך עם ניסיון בעיטה בנגיעה אבל הכדור שלו הלך החוצה. הקפריסאים כמעט ולא תקפו גם בדקות הבאות, מכבי היתה דומיננטית יותר, אך עד לסיום המחצית הראשונה לא הובקעו שערים נוספים.

מחצית שניה

איביץ' ערך מספר שינויים בפתיחת המחצית השניה כשמיכה, קיארטנסון, אצילי וברסקי נכנסו במקום ריקן, עטר, שוינפלד וגולסה. הקבוצה שלו המשיכה להתקרב לשער ובדקה ה-52 גם הגיעה להזדמנות טובה אחרי שחוזז מצא את ברסקי, אך הבעיטה של הקשר הלכה לידיים של השוער. 5 דקות עברו והצהובים כבר השיגו את השיוויון. מיכה קיבל את הכדור כ-40 מטרים מהשער ופרץ מהמרכז, עבר שחקן הגנה אחד וסובב בצורה נהדרת לפינה הרחוקה ופנימה. שער יפה מאוד של מספר 15.

בדקה ה-60 בוצעו עוד שלושה חילופים כשצ'יבוטה, גלזר ואליאל פרץ נכנסו במקום דור פרץ, חוזז וגולדברג. שתי הקבוצות המשיכו לחפש שערים נוספים כאשר מצד אחד בעיטות של מוחמד ופוטה מצאו את טננבאום מוכן ובצד השני פריצה של אור דסה לרחבה הסתיימה עם הרחקה של ההגנה היריבה לפני שהכדור הגיע לקיארטנסון במצב טוב. בדקה ה-88 ניקוסיה השיגה הכרעה אחרי כדור קרן בסיומו סוזה דחק מקרוב וקבע 1:2 לניקוסיה בסיום.