רגע לפני שיוצאים לפגרה, מערך מאמני השוערים בראשותו של ישראל עיני קיים אסיפת סיום עונה עבור שוערי מחלקת הנוער. 43 שוערים, בגילאי 8 עד 19, השתתפו באירוע בו הועברו תכנים חשובים התורמים להתקדמות והתפתחות השוערים הצעירים. ראש מערך השוערים של המחלקה, ישראל עיני, העביר את התכנים באירוע וסיכם את העונה וההתקדמות שעברה על שוערי המחלקה בשנה החולפת דרך הפילוסופיה של המועדון. לאחר מכן יתר מאמני המחלקה נתנו את הזווית שלהם מהעונה החולפת במחלקת הנוער.ֿ

עיני סיכם את האירוע המיוחד וסיפר: ״אתמול בוצע סיכום מקצועי לעונת 2017/18 למערך השוערים. באסיפה ניתן דגש לצד המקצועי עם היבטים טכניים וטקטיים של השוערים: מניעת שערים, קליטות כדורים, בניית משחק דרך השוער, התאמה ועמידה בדרישות מקצועיות גבוהות, העצמת הנושא המנטלי, מנהיגות והתמודדות עם לחצים״.

על עבודתו במחלקה עיני שיתף: ״התחלתי את עבודתי באקדמיית הנוער של מכבי תל אביב לפני שנה ו-3 חודשים מכיוון שהדרך המקצועית שלי לאורך 24 השנים האחרונות בליגת העל התאימה לפילוסופיית האימון שהובאה על ידי המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון, ומתוך תקווה להפרייה הדדית״.

״בהמשך להצלחה בשנה החולפת, הצבנו מטרות גבוהות להמשך קידום השוערים באקדמייה, הן בפן האישי, הן בפן הקבוצתי וברמת ההישגיות של המועדון תוך דגש על יציבות״.