מועדון הכדורגל מכבי תל אביב השלים את ההחתמה של ז'איר אמאדור, שהצטרף למועדון בהעברה חופשית מקבוצת ס.ד הואסקה הספרדית. הבלם בן ה-28 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה ל-3 שנים במועדון.

ז'איר, יליד פורטוגל שבילה את מרבית חייו בספרד, מתנשא לגובה 190 ס"מ וכבש 3 שערים ב-42 הופעות במדי הואסקה בעונה שעברה ו-75 הופעות סה"כ מאז הצטרף לקבוצה בליגה השנייה בקיץ 2016 מלבאנטה.

לאחר שחתם על החוזה אמר ז'איר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח להיות כאן במועדון כמו מכבי תל אביב. אני שמח ונרגש לשחק בליגה הישראלית ואני מחכה ללמוד על המועדון יותר ולנסות לזכות עם הקבוצה בכמה שיותר תארים".

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר לאתר הרשמי לאחר החתמתו של אמאדור: "אנו שמחים להמשיך בהחתמות של הקיץ עם התוספת של ז'איר. בכל ספרד, ז'איר נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה הספרדית השנייה בעונה שעברה ונבחר מספר פעמים לנבחרות המחזור ולנבחרת העונה. לז'איר היה ביקוש רב, במיוחד ממועדונים בליגה הספרדית, לכן אני מאושר שהוא העדיף לבחור במכבי ולהתחיל פרק חדש ומאתגר איתנו. ז'איר הוא שחקן הגנה גבוה וחזק שייתן לנו יציבות בצד שמאל של ההגנה. כמועדון, עקבנו אחריו במשך זמן לא מועט, עובדה מספקת מאוד שעבודה קשה מובילה לתוצאות. ברוך הבא ז'איר!". 

אמאדור החל את קריירת המשחק שלו באקדמייה של לה קרוז וילאנובנזה לפני שהתקדם וערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ב-2008. הוא הושאל לשנתיים לקבוצות הרנן קורטס ומיאדאס לפני שעבר ללבאנטה ב-2015 משם הגיע להואסקה.