מכבי ת"א הגיעה לסיכום עם מכבי קביליו יפו על רכישתו של שחקן ההגנה בן ה-18 מייקל צ'ילאקה. השחקן עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה ל-3 שנים עם אופציה לשנתיים נוספות.

בעונת המשחקים האחרונה רשם צ'ילאקה 20 הופעות בקבוצת הבוגרים של יפו במסגרת ליגה א' דרום. בנוסף, הוא גם היה בורג חשוב בקבוצת הנוער של המועדון ובה רשם בעונה החולפת 27 הופעות בכל המסגרות והצליח גם לכבוש 4 שערים. 

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי אמר לאתר הרשמי: "מייקל הוא שחקן שאיתרנו משחק כבר בגיל 17 בקבוצת בוגרים בליגה השלישית ומחלקת הסקאוטינג שלנו המשיכה לעקוב אחר ההתקדמות שלו מאז. הזמנו אותו למבחנים והוא שיחק גם משחק ידידות במדי קבוצת הנוער והרשים. הוא שחקן שבנוי טוב עם מנטליות נכונה ורצון ללמוד ולקדם את קריירת המשחק שלו. כולנו מאמינים כי מייקל יעשה זאת במכבי ויהיה לו תפקיד משמעותי בקבוצת הנוער בעונה הקרובה".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "אני שמח כי מייקל החליט להצטרף למכבי. מחלקת הנוער לא רק מפתחת את הכשרונות שלנו אלא גם ממשיכה לאתר את השחקנים הצעירים המוכשרים ביותר בישראל. מייקל התאמן איתנו תקופה קצרה בתחילת העונה והמשכנו לעקוב אחר ההתקדמות שלו. למייקל היתה עונה מצויינת במדי קביליו יפו שהחמיצה במעט את העלייה. ברצוני להודות למכבי קביליו יפו על המקצוענות שגילו במהלך המשא ומתן להעברתו של מייקל אלינו. ברוך הבא למכבי מייקל".