עונת 2018/19 כבר מעבר לפינה ובמידה רבה היא תחל כבר בחודש הקרוב. אחרי מינוי המאמן החדש ולאדן איביץ', הצהובים יפתחו בהכנות כבר במהלך חודש יוני ואלה הנושאים העיקריים שיעמדו על סדר היום.

חלון העברות נפתח, כל העדכונים מחכים לכם כאן
בפגרה אולי לא משחקים כדורגל, אבל אין אוהד שלא מחכה לתקופת הקיץ ולהעברות שמגיעות יחד עימה. אם אתם רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן 

הגרלת מוקדמות הליגה האירופית
המשחק הרשמי הראשון של העונה ייערך אמנם רק בחודש יולי, אך בקרוב מאוד נדע מי תהיה היריבה הראשונה של מכבי. הגרלת סיבובי המוקדמות הראשון והשני (במידה ומכבי תגיע אליו) תתקיים ב-19.6 ומכבי תהיה מדורגת. כל מה שצריך לדעת לקראת המוקדמות מחכה לכם ממש כאן.

יציאה למחנה האימונים
ההכנות של מכבי יעלו הילוך במחנה האימונים המסורתי. השנה תקיים הקבוצה את המחנה בסביבת העיר גדנסק שבפולין, השוכנת לחופי הים הבלטי. המחנה ייערך מה-24.6 עד ל-3.7 וכבר כעת יודע כי מכבי תקיים משחקי אימון נגד ארקה גדיניה הפולנית ואפואל ניקוסיה מקפריסין.

גם השנה אנחנו נדאג ללוות את הפעילות במחנה מקרוב עם סיקור מלא של כל מה שיעבור על הקבוצה באתר ובאפליקציה הרשמיים וכמובן גם ברשתות החברתיות.

חידוש המנויים
במהלך החודש הקרוב יחל גם חידוש המנויים לעונה הקרובה לבעלי המנויים מהעונה החולפת. התאריכים המדוייקים יפורסמו בהמשך, אז גם במקרה הזה שווה לעקוב ולהתעדכן.