מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודיע על המינוי של מילוש וסלינוביץ' (עוזר מאמן), חריסטוס קלפקיס (מאמן שוערים), דארקו אובראדוביץ' (מאמן כושר), וננאד קובאצ'ביץ' (ספורט-תרפיסט) לצוות של ולדימיר איביץ' בקבוצה הבוגרת.

מילוש וסלינוביץ', 38, שהוביל את פ.ק ווזדובאץ בעונה שעברה למקום החמישי בליגה הראשונה בסרביה כמאמן ראשי, חוזר לשתף פעולה כעוזרו של איביץ', תפקיד בו החזיק בפאוק כשהקבוצה מסלוניקי זכתה בגביע היווני ב-2017.

מילוש וסלינוביץ' | Milos Veselinovic ()

וסלינוביץ', שאימן בעבר בקבוצות פ.ק יאבור איבניצ'ה, פ.ק אינדז'יה וסרם סרמסקה מיטרוביצה, אימן מספר תקופות בקבוצה של עיר מגוריו רדניצקי אוברנובאץ בה החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער והתקדם עד לקבוצה הבוגרת. כשחקן, נאלץ וסלינוביץ' לפרוש בגיל צעיר בעקבות פציעה, אך מי שעשה את צעדיו הראשונים באקדמיה של הכוכב האדום, ייצג את יוגוסלביה בנבחרות הנערים והנוער.

חריסטוס קלפקיס, 44, שגם עבד לצידו של איביץ' בפאוק במשך 4 שנים במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת, יצטרף למכבי ת"א כמאמן השוערים.

חריסטוס קלפקיס | Christos Kelpekis ()

קלפקיס, ייצג כשוער את הנבחרת עד גיל 21 של יוון ושיחק בעבר באיראקליס סלוניקי, אנייניסי גיאניסטה, מקדוניקוס ניאופוליס, אפולון פונטו, פאי וריה וקאלמטה לפני שפרש ב-2013 והחל בקריירת אימון.

דארקו אובראדוביץ', 45, שהחל לאמן בעיר הולדתו את פ.ק אובליץ' בלגרד, יצטרף למכבי ת"א כמאמן הכושר לאחר שעבד בלא פחות מ-7 מדינות נוספות: פ.ק בורצה בלגרד (סרביה), פ.ס.ק בודוצ'נוסט (מונטנגרו),

דארקו אובראדוביץ' | Darko Obradovic ()

אל-איתיחאד טריפולי (לוב), שניאנג גינדה (סין), שארדרי טבריז (אירן), נג'ראן (ערב הסעודית), צ.ס.ק.א סופיה (בולגריה), ליטקס לובץ' (בולגריה), גווידז'ו רן (סין), איטיפאק (ערב הסעודית), ובעונה שעברה ב-ווזדובאץ (סרביה).

ננאד קובאצ'ביץ', 34 מצטרף למכבי ת"א כספורט-תרפיסט לאחר שגם הוא עבד כחלק מהצוות של איביץ' בפאוק, בה שימש כראש המערך הרפואי.

ננאד קובאצ'ביץ' | Nenad Kovacevic ()

קובאצ'ביץ' החל לעבוד בקבוצת או.אף.קיי בלגרד כפיזיותרפיסט בגיל צעיר ומשם התקדם לעבוד בהתאחדות הסרבית עם נבחרת הנערים, הנבחרת הצעירה והנבחרת הבוגרת של סרביה.

ולאדן איביץ' אמר לאתר הרשמי על חברי הצוות החדשים: "מילוש וסלינוביץ' הוא מאמן מוערך שעבד איתי בעבר בפאוק וצבר הרבה ניסיון במועדונים בסרביה ובהתאחדות הסרבית. חריסטוס קלפקיס עבד איתי מיומי הראשון במחלקת הנוער של פאוק במשך שנתיים וחצי ובקבוצה הבוגרת בשנה וחצי נוספות. דארקו אובראדוביץ' משמש כמאמן כושר כ-20 שנה והוא רכש ניסיון רב בכל העולם, בעוד שננאד קובאצ'ביץ' הוא ספורט-תרפיסט שעבד איתי בעבר בפאוק ונחל הצלחה רבה בסרביה".

שורה אובארוב אשר תיפקד כמאמן השוערים של מכבי ת"א מאז פרש ממשחק פעיל בשנת 2000 והוא נחשב לאיש צוות מוערך – ימשיך לעבוד במועדון בפיתוח וטיפוח הדור הבא של שוערים במכבי.

אובארוב, אמר לאתר הרשמי: "מאז הצטרפתי למכבי ת"א ב-1991 כשוער ולאחר 18 שנים ארוכות ומספקות, אני זז הצידה מהעבודה היומיומית עם השוערים של הקבוצה הבוגרת. אבל אני לא מתכוון לעזוב את המועדון ואני מאושר שניתנה לי ההזדמנות להתמקד בלעזור לטפח את הדור הבא של השוערים במכבי".