צ'יקלובה 'צ'יקו' אופואדו הצטרף למועדון הכדורגל מכבי תל אביב בהעברה חופשית לאחר שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לשנתיים במועדון.

צפו: סרטון ההצגה של צ'יקו אופואדו

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לקדם בברכה את 'צ'יקו' למכבי בשעה שאנחנו ממשיכים להשלים את בניית הסגל לעונה הנוכחית. לצ'יקו היו הרבה אופציות ברחבי אירופה וזה הישג נהדר לכולם במועדון ממיץ' ועד ולדימיר שהצלחנו לסגור את העיסקה הזאת. אנו מאמינים שאופואדו יצליח להלהיב את האוהדים כיוון שהוא סוג של שחקן שגורם לך להיות על קצות האצבעות עם יכולות כיבוש ויצירת מצבים לחבריו לקבוצה".

אופואדו עשה את צעדיו הראשונים במדי קבוצת אנוגו ריינג'רס הניגרית בה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 18. בגיל 20 עבר אופואדו לטורקיה ב-2012 והצטרף לטרבזונספור בהשאלה כשבמדיה כבש 8 שערים ב-33 הופעות בכל המסגרות.

 

מעבר לקרסיאקה בעונה שלאחר מכן ראתה את אופואדו כובש 11 שערים ב-42 הופעות בכל המסגרות והובילה למעבר בינואר לסמסונספור. שחקן ההתקפה הניגרי, נהנה מ-18 חודשים פוריים בסמסונספור במדיה כבש 21 שערים ב-49 הופעות ומעבר לקבוצה הטורקית הרביעית בקריירה שלו. אופואדו החל את עונת 2016/17 עם אסקיסהירספור כשבשנתיים כבש 19 שערים ב-58 הופעות.