דניאל פרץ, האריך את חוזהו במכבי תל אביב לאחר שהשוער, שחגג היום יום הולדת 18 חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציית הארכה בשנתיים נוספות.

עוד באתר:

פרץ, שהיה לו תפקיד משמעותי בזכייה של קבוצת הנוער באליפות בשנה שעברה ומתאמן עם סגל הקבוצה הבוגרת, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד לחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב ולהבטיח את עתידי במועדון בו שיחקתי ואותו אהדתי מגיל 6. זוהי הגשמה של חלום עבורי ועכשיו נותר לי לעבוד קשה להצדיק את האמון שניתן בי ועל מנת לתרום למועדון כמה שרק אוכל". 

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, אמר: "אני מאושר ששחקן צעיר ומוכשר נוסף מבטיח את עתידו במכבי. דניאל הרשים אותי מיד עוד במהלך מחנה האימונים שנערך בקיץ שעבר באוסטריה. בדניאל ניתן למצוא את כל מה שאנחנו מחפשים במכבי, הוא לא רק השוער הטוב ביותר בשנתון שלו אלא גם ניחן באופי מעולה הדוגל בעבודה קשה ורצון ללמוד ולהתקדם מידי יום".

המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון, הוסיף: "דניאל הוא שוער מוכשר שבילה זמן רב בשיפור היכולות והאישיות שלו לרמה כזו שזכה להערכה גורפת של כל המאמנים במחלקת הנוער כמו גם בקבוצה הבוגרת שהתרשמו מההתקדמות שעשה. הכישרון של דניאל זכה להכרה גם בזירה הבין לאומית שכן הוא נמנה באופן רציף על הנבחרות הצעירות של ישראל. אנו מאושרים שהוא קשר את עתידו למועדון".