מאור קנדיל, הצטרף למכבי תל אביב מבני יהודה בעסקת חליפין כשמאויס צ'יבוטה, דור ג'אן וסוהיל ארמלי יעשו את הדרך ההפוכה. המגן הימני בן ה-24 חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציות הארכה בשתי עונות נוספות שישאירו אותו במכבי עד לסוף עונת 2022/23.

קנדיל, שילבש את החולצה מספר 30, אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד נרגש להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב. עבדתי קשה מגיל מאוד צעיר על מנת להגיע לרגע זה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לבני יהודה על התקופה היפה שהיתה לי שם. אחרי קיץ לא קצר אני שמח שהגענו לרגע הזה ועכשיו נשאר לי רק להוכיח את עצמי במגרש".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "זוהי העברה שעבדנו עליה במשך כל הקיץ וזוהי עסקה נוספת במסגרת העסקאות שהצלחנו לסגור בתנאים מהם אנחנו מרוצים. לשחקנים שעוזבים את מכבי במסגרת מתווה העסקה לרכישת מאור קנדיל, ברצוני לאחל את מלוא ההצלחה בעתיד. כל השלושה גדלו במחלקת הנוער של המועדון ותמיד היה לנו לעונג שהשתייכו למכבי ת"א. בנוגע למאור, הוא שחקן שעקבנו אחריו זמן רב. מאור המשיך לפרוח בבני יהודה ואנו מאמינים שעכשיו הוא הזמן המתאים לצרף אותו למשפחת מכבי. מאור הוא אחד המגנים הצעירים הטובים בישראל ואני מחכה לראות את הקריירה שלו מתפתחת במדים הצהובים כחולים של מכבי. ברוך הבא מאור".

 

תוצר של מחלקת הנוער של בני יהודה, קנדיל ערך את הבכורה שלו בגיל הבוגרים כשהצטרף למכבי קביליו יפו במדיה כבש פעמיים ב-26 הופעות בליגה השלישית. בעונת 2014/15 התקדם קנדיל לעירוני רמת השרון, כשהוא שוב כובש צמד שערים ב-30 הופעות הפעם בליגה הלאומית. קנדיל חזר לבני יהודה בעונת 2015/16 ובעונת הבכורה שלו בליגת העל ערך 11 הופעות בכל המסגרות. בעונה לאחר מכן הוא כבש את שער הבכורה שלו בליגה הבכירה נגד מ.ס אשדוד בחודש מאי, לפני שהשלים עונה מוצלחת עם זכייה בגביע המדינה כעבור שבועיים כשניצח בגמר את מכבי ת"א. בעונה שעברה, קנדיל כבש צמד שערים והוסיף עוד 37 הופעות כשסה"כ הופיע במדי בני יהודה 73 פעמים בשלוש עונות.

שגיב יחזקאל יצטרף גם הוא לבני יהודה לעונת השאלה. 'בהצלחה שגיב'