מכבי תל אביב תערוך מחר (חמישי ב-20:00) את משחק הבית הראשון שלה העונה כשתארח את פרנצווארוש למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות האירופית הראשון של הליגה האירופית. דור מיכה, שפותח עונה נוספת, במועדון בו גדל דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות".

"כולנו יודעים כמה המשחק הזה קריטי", אמר מיכה בפתיחת דבריו, "חשוב להצליח באירופה גם השנה. אני שמח שחזרנו עם תוצאה טובה לגומלין ופה בבית שלנו, עם הקהל שלנו, זה יהיה סיפור אחר לגמרי. אנחנו צריכים את הקהל הזה איתנו. הקהל הוכיח כבר בעבר שהוא יודע לעשות אוירה טובה גם בנתניה ונצטרך את זה בכל משחק". 

על הציפיות ממנו:
"ציפיות זה תמיד דבר שמוציא ממני יותר. יש הרבה שחקנים מוכשרים שצריכים ויכולים לעשות את העבודה. אני חלק מהפאזל הזה וברור שאני אצטרך להיות שם עבור הקבוצה ולתת את מה שמצפים ממני".

על החיבור עם צוות האימון החדש:
"לכל מאמן יש את הדרך שלו. זה חידוש מרענן אחרי שש שנים של אותו צוות. יש חיבור מאוד טוב עם הצוות החדש וזה נראה טוב מאוד בינתיים. אנחנו מבינים את הדרישות של המאמן. אין שיטה אחת שנרוץ איתה כל העונה, נתגמש ואני מאמין שנשנה שיטה בהתאם ליריבה. יש הבנה ויש חיבור טוב למאמן".

מכבי יכולה להחזיר את האליפות?
"כשאתה מתחיל עונה במכבי זו המטרה הכי גדולה שלנו. אני מאוד מאמין בסגל הזה. היה לנו בסיס טוב ועם החיזוק שהגיע השנה אני מאוד אופטימי. יש שחקנים שיתרמו לנו. יש לנו את כל הכלים כדי ללכת עד הסוף".